• Gebaseerd op X-men

Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.

De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.

Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

-Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton

The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton

The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr

Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Gave:
    Familie:
    Extra

Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij

Kamer indelingen

k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes

k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton

Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

-Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.

Regels rpg:

We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

TheDarkKing schreef:
    (...)

Oké, maar ik ben wat slecht in meisjes spelen, maar is het goed dat ik het volg, ik vind het gewoon een leuke RPG.
    PS. Wat ik niet erg snap is Daniël 'Shadow', ik snap niet waarom hij op Brighton zit, omdat hij nogal geen grote lieverd is.

Ze heeft een vrouwelijke en mannelijke rol. en Dat kan verschillende redenen zijn. Je hoeft niet persé gemeen te zijn voor naar Guillotine te gaan ,er zitten daar ook veel aardige mutanten ^^

TheDarkKing schreef:
    (...)

Nou heel misschien komt dat omdat ik een jongen ben.

Okay, you got a point.:'D

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Velton schreef:

Rol:
    Eén van de leerkrachten.
    Volledige naam:
    Cathelina Alexis Jurado.
    Leeftijd:
    Zesentwintig jaar.
    Karakter:
    Uiterlijk;

Gave:
    Cathelina kan van gedaante veranderen, in een dier. Meestal veranderd Cath in een sneeuwwitte tijger met ijsblauwe ogen.
    Familie:
    Ze heeft een oudere broer. Haar ouders en zusje zijn overleden bij een ernstig ongeluk toen Cath vijf jaar was.
    Extra:
    X

Cath is bijna af.

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Oké, als Sirven niet die rol doet kan ik hem wel doen hoor, alleen moet ik dan nog wachten jammer genoeg.
    Maar als ik het kan doen die rol dan heb ik nog wel ideeën.
    PS. bedankt daardoor kwam ik op een idee Raccoon voor een familie van hem(of haar (hoop geen haar))

Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

Ik kom nu pas net thuis dus ik maak morgen mijn rol aan. Tenzij jullie nu een snel afgerafelde rol willen?? Denk het niet haha ^^

"Rebellion's are build on hope"

Rol: Directeur Brighton Academie // Docent Fysieke Krachten
    Volledige naam: Lex Sterlington
    Leeftijd (25-50): 28
    Karakter :

Lex is een man die de wereld ziet als een geheel, hij heeft alles lief en probeert daarom ook de mede mensen en mutanten dat bij te leren.
    In Lex zijn ogen, is ieder het zelfde, ondanks een gave of niet.
    Hierdoor heeft Lex de school overgenomen, om dat te leren aan de studenten.
    Lex is zelf een openlijk mens, en daarom gebruikt hij zijn gavens ook nooit werkelijk,
    Tenzij hij het echt moet gebruiken, waardoor die de mede mens pijn moet doen, wat aardig zwaar voor hem op het hart ligt.
    Lex is voor de rest een aardig persoon, en zijn stem kan mensen een kalmte geven die niet normaal is,
    Daarnaast is die een man die door het vuur gaat voor zijn mede mens, en mede mutant.
    Lex heeft dankzij zijn krachten ook veel wijsheid meegekregen, hierdoor probeert die met zijn wijsheid de mens te helpen.

Gave:

Lex kan door de tijdreizen, hierdoor kan die als die wilt, terug en de toekomst in.
    Lex gebruikt zijn kracht alleen als het werkelijk nodig is, omdat het een vreselijke last op zijn lichaam en ziel geeft.
    Telkens als Lex zijn kracht gebruikt heeft, word zijn lichaam zwakker...

Familie:
    Lex heeft ondanks zijn krachten, een goeie band met zijn familie.
    Maar toen Lex met het idee kwam om een school voor "speciale" mensen te beginnen, werd die band beëindigt.
    Zijn vader en moeder zeiden tegen hem dat ze geen zoon meer hadden, en zijn zus sprak nimmer nooit meer tegen hem.
    Ondanks het feit dat het zwaar op hem gevallen was, heeft die er mee leren leven, en is die de mensen op de school als zijn nieuwe familie gaan zien.

Extra: Als Lex zijn krachten gebruikt, verliest hij steeds meer fysieke dingen. Op het moment is Lex zijn zicht het gene wat aangetast word/is. Vandaar dat hij een bril draagt.

[ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 16:33 ]

Rol:
    Studente aan The academie of Guillotine.

Volledige naam:
    June Dominique Rossi
    Mutant name: Storm.

Leeftijd:
    17.

Karakter:
    June is een pittig meisje dat zich niet zo snel zal laten vertellen wat wel en wat niet te doen. Ze kan prima voor zichzelf zorgen. Althans dat denkt ze zelf. Eigenlijk heeft June mensen nodig die haar vertellen wat ze moet doen. Ze kan anders soms zo roekeloos zijn dat er van alles mis kan gaan. June heeft een enorme passie voor tekenen en kan de mooiste dingen maken. Als ze bang is stopt ze vaak met praten, maar als je goed oplet stopt ze eigenlijk nooit met zichzelf uitdrukken. Haar tekeningen geven altijd haar emotie neer. June is niet echt het type "Meisje Meisje." Ze houd wel eens van make-up en om iets leuks te doen met haar haar, maar ze vind zichzelf eigenlijk helemaal niet knap en verschuilt zich daardoor achter haar stoere masker.

Uiterlijk:

June heeft twee verschillende kleuren ogen. Blauw en groen. Dit was haar eerste vorm van haar mutatie. June's ogen waren al zo vanaf haar geboorte en ze is er behoorlijk trots op. June heet lange donkerbruine haren die tot aan haar schouderbladen reiken. Vaak zit er een dikke slag in tenzij ze het steilt.
    June heeft hier en daar ook wat sproetjes. Ze is slank gebouwd en heeft een goede boezem. Ze heeft lange volle wimpers die haar ogen goed weergeven. Ze heeft een lengte van 1.67. Iets waar ze minder trots op is. Ze wou wel eens langer zijn. Haar gewicht vind ze daar in tegen prima. Ze weegt namelijk 63 kilo.

Gave:
    June's gave is het controleren van het weer. Daardoor kan het weer zich soms ook aanpassen op haar emoties.

Familie:
    June heeft nooit een echte familie gehad. Toen ze haar ogen opende vonden haar ouders haar al een monster. June werd achtergelaten voor dood en kwam zo terecht bij een adoptie huis. Nooit is ze geadopteerd omdat ze altijd zat opgesloten in haar kamertje. De eerste keer dat June naar buiten mocht en met leeftijdsgenoten mocht spelen was ook haar laatste. Kinderen gingen haar pesten met haar ogen. Ze werd zo kwaad dat er een enorme storm los barstte,
    Toen June een school uit mocht kiezen ging ze gelijk op zoek naar een school voor mutanten. Toen ze die had gevonden en werd opgehaald heeft ze het nog vier dagen laten regenen. Precies boven het adoptiehuis. Uiteindelijk moest het huis sluiten wegens enorme schade.

Extra:
    June heeft altijd een stemmingsring om haar rechter ringvinger. Volgens June klopt het nooit, maar de ring heeft het vaak goed.

[ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 15:48 ]

Ik heb Alex aangepast :) (staat op pagina 2)

I'm finally back, Finally after a Year break

VladiFerr schreef:
    Rol:
    Studente aan The academie of Guillotine.

Volledige naam:
    June Dominique Rossi
    Mutant name: Storm.

Leeftijd:
    17.

Karakter:
    June is een pittig meisje dat zich niet zo snel zal laten vertellen wat wel en wat niet te doen. Ze kan prima voor zichzelf zorgen. Althans dat denkt ze zelf. Eigenlijk heeft June mensen nodig die haar vertellen wat ze moet doen. Ze kan anders soms zo roekeloos zijn dat er van alles mis kan gaan. June heeft een enorme passie voor tekenen en kan de mooiste dingen maken. Als ze bang is stopt ze vaak met praten, maar als je goed oplet stopt ze eigenlijk nooit met zichzelf uitdrukken. Haar tekeningen geven altijd haar emotie neer. June is niet echt het type "Meisje Meisje." Ze houd wel eens van make-up en om iets leuks te doen met haar haar, maar ze vind zichzelf eigenlijk helemaal niet knap en verschuilt zich daardoor achter haar stoere masker.

Uiterlijk:

June heeft twee verschillende kleuren ogen. Blauw en groen. Dit was haar eerste vorm van haar mutatie. June's ogen waren al zo vanaf haar geboorte en ze is er behoorlijk trots op. June heet lange donkerbruine haren die tot aan haar schouderbladen reiken. Vaak zit er een dikke slag in tenzij ze het steilt.
    June heeft hier en daar ook wat sproetjes. Ze is slank gebouwd en heeft een goede boezem. Ze heeft lange volle wimpers die haar ogen goed weergeven. Ze heeft een lengte van 1.67. Iets waar ze minder trots op is. Ze wou wel eens langer zijn. Haar gewicht vind ze daar in tegen prima. Ze weegt namelijk 63 kilo.

Gave:
    June's gave is het controleren van het weer. Daardoor kan het weer zich soms ook aanpassen op haar emoties.

Familie:
    June heeft nooit een echte familie gehad. Toen ze haar ogen opende vonden haar ouders haar al een monster. June werd achtergelaten voor dood en kwam zo terecht bij een adoptie huis. Nooit is ze geadopteerd omdat ze altijd zat opgesloten in haar kamertje. De eerste keer dat June naar buiten mocht en met leeftijdsgenoten mocht spelen was ook haar laatste. Kinderen gingen haar pesten met haar ogen. Ze werd zo kwaad dat er een enorme storm los barstte,
    Toen June een school uit mocht kiezen ging ze gelijk op zoek naar een school voor mutanten. Toen ze die had gevonden en werd opgehaald heeft ze het nog vier dagen laten regenen. Precies boven het adoptiehuis. Uiteindelijk moest het huis sluiten wegens enorme schade.

Extra:
    June heeft altijd een stemmingsring om haar rechter ringvinger. Volgens June klopt het nooit, maar de ring heeft het vaak goed.

En klaar ^^.
    Ik hoor het graag als er iets niet klopt of als iemand tips heeft.

Paddo schreef:
    Rol: Directeur Brighton Academie // Docent Fysieke Krachten
    Volledige naam: Lex Sterlington
    Leeftijd (25-50): 28
    Karakter :

Lex is een man die de wereld ziet als een geheel, hij heeft alles lief en probeert daarom ook de mede mensen en mutanten dat bij te leren.
    In Lex zijn ogen, is ieder het zelfde, ondanks een gave of niet.
    Hierdoor heeft Lex de school opgericht, om dat te leren aan de studenten.
    Lex is zelf een openlijk mens, en daarom gebruikt hij zijn gavens ook nooit werkelijk,
    Tenzij hij het echt moet gebruiken, waardoor die de mede mens pijn moet doen, wat aardig zwaar voor hem op het hart ligt.
    Lex is voor de rest een aardig persoon, en zijn stem kan mensen een kalmte geven die niet normaal is,
    Daarnaast is die een man die door het vuur gaat voor zijn mede mens, en mede mutant.
    Lex heeft dankzij zijn krachten ook veel wijsheid meegekregen, hierdoor probeert die met zijn wijsheid de mens te helpen.

Gave:

Lex kan door de tijdreizen, hierdoor kan die als die wilt, terug en de toekomst in.
    Lex gebruikt zijn kracht alleen als het werkelijk nodig is, omdat het een vreselijke last op zijn lichaam en ziel geeft.
    Telkens als Lex zijn kracht gebruikt heeft, word zijn lichaam zwakker...

Familie:
    Lex heeft ondanks zijn krachten, een goeie band met zijn familie.
    Maar toen Lex met het idee kwam om een school voor "speciale" mensen te beginnen, werd die band beëindigt.
    Zijn vader en moeder zeiden tegen hem dat ze geen zoon meer hadden, en zijn zus sprak nimmer nooit meer tegen hem.
    Ondanks het feit dat het zwaar op hem gevallen was, heeft die er mee leren leven, en is die de mensen op de school als zijn nieuwe familie gaan zien.

Extra: -

Sorry ,maar hier heb ik een paar minpuntjes :x De school is al véél eerder gesticht ,dus hij zou de school overgenomen hebben en ik heb liever dat je geen anime prentjes of tekeningen gebruikt. Liever een foto van een echt mens ,want dat vind ik namelijk veel fijner.

Raccoon schreef:
    (...)

Sorry ,maar hier heb ik een paar minpuntjes :x De school is al véél eerder gesticht ,dus hij zou de school overgenomen hebben en ik heb liever dat je geen anime prentjes of tekeningen gebruikt. Liever een foto van een echt mens ,want dat vind ik namelijk veel fijner.

Hij is toch ook gesticht door Mr. Brighton? :x

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Inside schreef:
    (...)

Hij is toch ook gesticht door Mr. Brighton? :x

jep ,kun je lezen in de story :3 (wat heel erg faalde '^' ) Maar dat is al heel lang geleden ,dus het kan altijd dat de school overgenomen is ^^

Awh, jammer dat jullie vol zitten!
    Ik had nog graag een meisje ingevuld.....

Ivoryskin schreef:
    Awh, jammer dat jullie vol zitten!
    Ik had nog graag een meisje ingevuld.....

Ja sorry ,we zitten inderdaad vol ^^

(wat me eigenlijk echt verbaasd ,aangezien ik vreesde dat niemand interesse zou hebben voor deze rpg ^^' )

But it's a great RPG!

Meestal zijn die fantasyscholen niet zo'n succes, maar deze heeft zegmaar twee verschillende scholen met ook twee verschillende doeleinden. Dat maakt het veel intressanter.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.