Het is 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.
Het gebouw
Regels
Informatie
Rollen:
geen vrouwen meer!
Hoofdnon [max 1]
- Maria Augustina Livington || 25 || Barbarossa
Pastoor [max 1]
- Michael Jones || 34 || Eternamente
Psychiater [max 2]
- Owen Garzia || 28 || Cashby
- Alexander Matthew Somerhalder || 33 || Calipso
Patiënten [onbeperkt]
- Raelin Amarante Vartanian || 18 || Stemmen || Infano
- Kathleen Nancy Lewis || 23 || Homoseksueel || Eternamente
- Evelynn Diana Limentine || 20 || Dissociatieve identiteitsstoornis || Calipso
- Emelie Vluchthove || 21 || Psychoses, depressie || Asmodeus
- Morthus Ghost || 22 || Schizofrenie, gespleten persoonlijkheid, psychopatische trekjes, satyriasis || Metalizer
- Chester King || 21 || Catatone schizofrenie || Twist
- Graydon Thomas Hemmings || 20 || Ziet 'geesten' || AtticusM
Nonnen [max 5] (stop tot er ook broeders zijn)
- Tamara Victoria Hyland || 19 || Teixeira
- Fifine Lagodia || 16 || Ivoryskin
Broeders [max 5]
Beveiliging [max 2]
- Dante Qualls || 27 || Morticia
-
Invullen
Dit is mijn eerste RPG en veel mensen hebben mij geholpen om dit zo op te kunnen zetten, die ik allemaal graag wil bedanken. Ik heb een hoop vragen gesteld. Als iemand nog een punt van verbetering ziet hoor ik het graag!
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:23 ]
Eternamente, everlastingly, for all time