• Hellootjes people,
    Ik ben vandaag begonnen met een blog bij te houden over mijn strijd tegen de kilo's.
    Als jullie het leuk vinden om te volgen hier de link:

Edit: dit was in strijd met de huisregels en mag daarom het schrijven van dit blog niet voortzetten

[ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:48 ]

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Orchard schreef:
    (...)
    I second this.

Heel veel succes! (:
    lol ˆˆ thanks. maar mensen laat het zoals father al zei regels zijn regels.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Wat knap dat je de strijd aangaat. Succes!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

RavensMoon schreef:
    (...)lol ˆˆ thanks. maar mensen laat het zoals father al zei regels zijn regels.

Niet alle regels zijn per definitie goede regels. (cat) Alhoewel ik er toentertijd wel mee instemde, maar ik blijf erbij. Heheh. :Y) Maar je hebt gelijk, een betoog is hier niet gepast!

Zet 'm op!

"I shut my eyes in order to see.'

Ik heb mn blog geinactiveerd het geen dat ik schrijf is tegen de regels. En ik moet het verwijderen van de crew. Iedereen die van plan was dit te volgen en lieve reacties achter liet heel erg bedankt.

RavensMoon schreef:
    Ik heb mn blog geinactiveerd het geen dat ik schrijf is tegen de regels. En ik moet het verwijderen van de crew. Iedereen die van plan was dit te volgen en lieve reacties achter liet heel erg bedankt.
    Je kunt 't toch wel op een andere blogsite plaatsen? En dan de link in dit topic zetten met een waarschuwing erbij. Geen idee of dat mag.

I live for the applause, you will die for it.

RavensMoon schreef:

Ik vind die regel zó dom ._. ... zolang je niemand aanspoort om ook af te vallen/bij te komen, zie ik het probleem niet in. Bovendien volg je helemaal geen ongezond dieet en is het duidelijk dat het belang van gezond zijn op de eerste plaats bij jou staat. Maar goed, zoals Mitchell al zei: regels zijn regels. Toch nog héél veel succes met je strijd tegen de kilo's (:!

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

- Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

^dat is de regel. Spoor je aan tot extreme zaken? Vermeld je je gewicht? Als je dat allebei niet doet, moet je blog gewoon toegestaan blijven. Regels zijn regels, ja, maar deze regel wordt vaak veels te ruim genomen door de mods.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nym schreef:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

^dat is de regel. Spoor je aan tot extreme zaken? Vermeld je je gewicht? Als je dat allebei niet doet, moet je blog gewoon toegestaan blijven. Regels zijn regels, ja, maar deze regel wordt vaak veels te ruim genomen door de mods.

Nope, eigenlijk was er niks mis mee :/. Het enige dat ze zei was dat ze obesitas had en graag terug een nieuwe, gezonde start wilde maken.

Chocolata schreef:
    (...)
    Nope, eigenlijk was er niks mis mee :/. Het enige dat ze zei was dat ze obesitas had en graag terug een nieuwe, gezonde start wilde maken.

Wat juist positief is :W

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik lees dat soort verhalen liever niet, maar knap dat je de strijd aangaat. Ik wens je heel veel succes (;

26 - 02 - '16

Nym schreef:

Exactly. Topics en blogs als deze zijn vaak gericht op het positieve en sporen juist níet aan. En toch, BAM, slotje erop. Damn. We worden op veel meer indringende manieren geconfronteerd met gewicht en afvallen. Alsof afvallen per definitie al verkeerd is. -_-

"I shut my eyes in order to see.'

ik moet zeggen dat dit ook een beetje een klap in mijn gezicht is. ik zag er erg naar uit om hierin steun te vinden. maar helaas word deze regel breed genomen en heb ik geen zeggeschap over hoe regels geinterpeteert moeten worden.
    maar goed, ik wil hier absoluut geen rel over starten dat brengt alleen maar narigheid op deze website en daar wil ik niet de veroorzaker van zijn.
    ik hoop dat als een mod dit leest de regel misschien onder de crew nog eens besproken kan worden want dit hele blog idee was vanuit een positief beeld bedoeld en beschreven. ik zou niemand aan willen zetten tot een verschrikkelijke stoornis als anorexia. ik wilde juist mensen een kans geven om te zien dat gezond eten ook voor iemand met een eet verslaving mogelijk is.
    mijn blog is al geinactiveert en als ik overlast heb veroorzaakt dan bied ik hierbij ook mijn excuses aan nogmaals het was absoluut niet verkeerd bedoeld.

RavensMoon schreef:
    ik moet zeggen dat dit ook een beetje een klap in mijn gezicht is. ik zag er erg naar uit om hierin steun te vinden. maar helaas word deze regel breed genomen en heb ik geen zeggeschap over hoe regels geinterpeteert moeten worden.
    maar goed, ik wil hier absoluut geen rel over starten dat brengt alleen maar narigheid op deze website en daar wil ik niet de veroorzaker van zijn.
    ik hoop dat als een mod dit leest de regel misschien onder de crew nog eens besproken kan worden want dit hele blog idee was vanuit een positief beeld bedoeld en beschreven. ik zou niemand aan willen zetten tot een verschrikkelijke stoornis als anorexia. ik wilde juist mensen een kans geven om te zien dat gezond eten ook voor iemand met een eet verslaving mogelijk is.
    mijn blog is al geinactiveert en als ik overlast heb veroorzaakt dan bied ik hierbij ook mijn excuses aan nogmaals het was absoluut niet verkeerd bedoeld.

Je spoort helemaal niemand aan tot anorexia, lieverd. Je deelt gewoon met de rest van Quizlet jouw verhaal, jouw poging om een gezond, evenwichtig leven met een goede BMI te leiden. Ikzelf vind dat daar helemaal niks mis mee is. Ik zou aan de mod in kwestie vragen waarom deze regel zo breed genomen wordt, en wat jouw - en onze - argumenten zijn. Want ik vind dat niet helemaal terecht.

RavensMoon schreef:

Ik vind het een beetje raar eigenlijk, dat het niet zou mogen...
    Zet het in een verhaal, volgens mij mag het dan wel? Ik zag laatst een verhaal over anorexia langskomen, waarom zou dat dan wel mogen?

Eternamente, everlastingly, for all time

Ik vind het ook raar dat het niet mag. Je had het gewicht eruit gehaald en verder zag ik geen problemen met de blog. Maar goed, de mods zijn de baas.

Eternamente schreef:
    (...)

Ik vind het een beetje raar eigenlijk, dat het niet zou mogen...
    Zet het in een verhaal, volgens mij mag het dan wel? Ik zag laatst een verhaal over anorexia langskomen, waarom zou dat dan wel mogen?[

Dat mag ook niet. Meld het zodra je het weer ziet, want de mod's zien niet alles.

[ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:04 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.