• Hellootjes people,
    Ik ben vandaag begonnen met een blog bij te houden over mijn strijd tegen de kilo's.
    Als jullie het leuk vinden om te volgen hier de link:


    Edit: dit was in strijd met de huisregels en mag daarom het schrijven van dit blog niet voortzetten

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:48 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik word gelinkt naar een Tokio Hotel blog van Boobear. Is 't weer es raak met Q's mankementen? XD


    No growth of the heart is ever a waste

    ...Een blog over Tokio Hotel uit 2008 van BooBooBear1D? Interesting. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whoops ik had een cijfertje weg gehaald xD de link is aangepast =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha. Knap van je dat je dit deelt. :] Succes!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Knap dat je de strijd aan gaat, goed bezig meid! Zet 'm op. (:


    You are beautiful, you are love.

    Dankjulliewel voor jullie leuke reacties ;)!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik raad je aan de regels te lezen:

    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.


    Anyway, succes met afvallen, hoewel ik niet snap dat je dat online post. Ik ben ook rond de 20 kilo af gevallen en zie niet in wat het zou toevoegen om mijn verhaal daarover online te zetten.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik raad je heeeeeeeel erg aan de regels te lezen:
    (...)
    Wut serieus... oke maar nu heeft 105kg niets meer te maken met anorexia eerder obesitas. ik verander het wel het staat nu eenmaal in de regels...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    Ik raad je aan de regels te lezen:
    (...)

    Anyway, succes met afvallen, hoewel ik niet snap dat je dat online post. Ik ben ook rond de 20 kilo af gevallen en zie niet in wat het zou toevoegen om mijn verhaal daarover online te zetten.
    Het doet voor mij veel als ik hier een blog over kan schrijven, mijn gevoelens kan delen tips kan ontvangen. ieder zijn eigen manier.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel veel succes!
    het gaat je lukken! You go Girl!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    RavensMoon schreef:
    (...)Wut serieus... oke maar nu heeft 105kg niets meer te maken met anorexia eerder obesitas. ik verander het wel het staat nu eenmaal in de regels...

    Allejezus ik blijf dat zo'n gestoorde regel vinden he.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Allejezus ik blijf dat zo'n gestoorde regel vinden he.

    Rules are rules :Y)

    @RavensMoon, ik wil je trouwens niet naar beneden halen. Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts, just so you know that. Ik wens je heel veel succes en sterkte, want het gaat nog heel moeite worden aan het einde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Rules are rules :Y)

    @RavensMoon, ik wil je trouwens niet naar beneden halen. Dat was ook niet de bedoeling van mijn posts, just so you know that. Ik wens je heel veel succes en sterkte, want het gaat nog heel moeite worden aan het einde.
    Ik heb het inmiddels verandert, ik snap de regel ergens wel, je kunt niet van de een het wel accepteren en van de ander niet. Maar met mijn bmi en omtrek zal ik ook wel duidelijk kunnen maken wat ik verlies.

    En dat begreep ik ook wel hoor, ik heb alleen de altijd aanwezige behoefte om mijzelf te verdedigen haha ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Allejezus ik blijf dat zo'n gestoorde regel vinden he.

    I second this.

    Heel veel succes! (:


    "I shut my eyes in order to see.'