Ik vond dit op Girlscene dus ik dacht, laten we dit ook even doen op quizlet? (:
Welke mannen/jongens vind jij nou echt sexy, wat niemand snapt? Dus dat iedereen zegt: hoe kan je DIE nou knap vinden?
Plaats het hier met een fotootje!
Parachutes schreef: Ik kan anime guys ook sexy vinden, maar dat durf ik niet eens te zeggen, dan verklaart iedereen me sowieso voor gek. :'D
But, you know...
En ik kan makkelijk nog wel even doorgaan.
Ja echt niet, anime boys zijn meestal 100x sexier dan echte jongens hahaha, mij verklaren ze ook voor gek hoor (':
Parachutes schreef: Ik kan anime guys ook sexy vinden, maar dat durf ik niet eens te zeggen, dan verklaart iedereen me sowieso voor gek. :'D
But, you know...
Je bent niet de enige.
Oh, en als we dan toch over onrealistische mannen praten;
But, you know...
OMGOMGOMG GILBERT! Ik snap je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed. :'D Damn Break is inderdaad sexy, ook al is het een anime character (voor mensen die niet weten wie Gilbert Nightray is, het is het eerste plaatje ^^).
Ik heb natuurlijk meerdere mannen die ik knap vind, maar ik krijg altijd scheve blikken wanneer ik zeg dat ik Bastian Schweinsteiger een van de meest charmy mofo's on earth vind. -3-
OMGOMGOMG GILBERT! Ik snap je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed. :'D Damn Break is inderdaad sexy, ook al is het een anime character (voor mensen die niet weten wie Gilbert Nightray is, het is het eerste plaatje ^^).
Oeh ja, Break ook. Ik had wel honderd plaatjes in die spoiler kunnen zetten. (':
Maar heel goed om te horen dat ik niet de enige ben.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
omdat ik elke week moet wachten op the walking dead, ben ik maar begonnen met game of thrones. en echt, ik was meteen verliefd op hem. maar mijn vriendinnen vinden hem lelijk al jon snow. Wat ik echt niet snap ;o