• Tja, ik heb een leuk idee, al zeg ik het zelf, maar ik weet niet of ik er een RPG of een verhaal moet van maken(of het helemaal van de baan moet schoppen, aangezien het een stom idee is). Het is gebaseerd op de film: The Truman Show.

    Storyline:

    Het jaar 2412. Op tv is er een speciaal kanaal voor zes jongeren. Die zes jongeren zijn al vanaf hun geboorte beroemd. Die zes jongeren weten niet dat ze beroemd zijn, maar toch kent de hele wereld ze. Ze leven ook niet in die wereld. Volgens hun is het nog steeds 2012. Nou ja, nog steeds? Bij hun verandert het natuurlijk ook elk jaar.
    De zes jongeren worden opgevoed als kinderen uit 2012. Maar alles wordt gefilmd en live uitgezonden over de hele wereld. De koepel waarin ze leven is exact ingericht zoals 2012 eruit zag. Alle mensen met wie de jongeren omgaan zijn acteurs.

    In 2412 kijkt iedereen het programma. Natuurlijk zijn er veel tegenstanders, maar bijna iedereen vind het geweldig. Dan komt de regisseur in geldnood. De show moet stoppen. Hoe kan je zes jongeren vertellen dat het eigenlijk al 400 jaar later is en dat ze hun hele leven op film is vastgelegd?


    Mocht het niet duidelijk zijn, zeg het even, dan geef ik nog wat extra uitleg.

    Dus, moet ik hier een verhaal of rpg van maken? Zo ja, wat?

    Alvast bedankt voor je mening(;

    Ps: sorry als dut het verkeerde subtopic is;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ga ik doen(;

    Ik
    Noem de show trouwens: The Twenty-One Century Show. Misschien is daar iets leuks voor de titel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ja hahah klinkt niceee

    Titel suggesties:

    * 2412 for us, 2012 for them.
    * 2412 or 2012?
    * The twenty-oneth century show.
    * They don't know.
    *


    That is a perfect copy of reality.