• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Wunjo schreef:
    Geen idee waar ze het over hebben, maar ik zag wel dit staan:

    Persoonlijk denk ik dat Gryffindors niet meer zijn dan wannabe Slytherins.

    Laten we ze de oorlog verklaren :Y)


    HET IS OORLOG! *hate slyherins* O.o

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laten we met fakkels en hooivorken voor hun leerlingenkamer gaan staan (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    WAR c:

    Hihi, ik ben wat vergeten.
    Ik ben héél erg fan van the Script, Keane en Ed Sheeran. Taylor Swift vind ik ook geweldig en stiekem vind ik One Direction ook héél erg leuk c: Ik ben al in de ban van Harry Potter sinds ik een klein meisje ben, en heb een zwak voor Luna, omdat ik in sommige opzichten wel op haar lijk.
    Erhn. Ik wil de opleiding fysiotherapie doen, en anders zit ik te denken aan criminologie c:


    Miep

    Bombalurina schreef:
    WAR c:

    Hihi, ik ben wat vergeten.
    Ik ben héél erg fan van the Script, Keane en Ed Sheeran. Taylor Swift vind ik ook geweldig en stiekem vind ik One Direction ook héél erg leuk c: Ik ben al in de ban van Harry Potter sinds ik een klein meisje ben, en heb een zwak voor Luna, omdat ik in sommige opzichten wel op haar lijk.
    Erhn. Ik wil de opleiding fysiotherapie doen, en anders zit ik te denken aan criminologie c:

    Oh gosh I like that music! Er zijn echt heel veel mensen die Taylor haten en ik snap ze niet D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Maar hoe gaan we nou oorlog voeren.?(bloos)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Laat ze toch lekker praten. Bewijst alleen maar hoe laag ze zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wunjo schreef:
    Laten we met fakkels en hooivorken voor hun leerlingenkamer gaan staan (cat)


    jaaaa q: ff serieus ik zou het gewoon doen :D



    ps:

    wat vinden jullie er van :D



    is nog niet af maar ik werk er nog aan (:

    voor een grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=t9fkme&s=5#.UksC0J05mM8

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vind 'm cool :]
    Ik heb geprobeerd photoshop cs6 te downloaden, maar steeds als ik op downloaden klikte kwam ik bij zo'n filmpje. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    obliviate4my schreef:
    (...)

    jaaaa q: ff serieus ik zou het gewoon doen :D



    ps:

    wat vinden jullie er van :D



    is nog niet af maar ik werk er nog aan (:

    voor een grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=t9fkme&s=5#.UksC0J05mM8

    Hij ziet er wel mooi uit, alleen als ik het zou zijn zal ik de letters iets groter en donkerder rood maken (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Iedereen deed een voorstel rondje, dus dan kan ik niet achterblijven, lijkt me. (:

    Hoi iedereen,

    Mijn naam is Annemarije en ik ben jarig op 15 juli. Daarbij ben ik 16 jaartjes oud en ben ik een lui persoon die niet op een bepaalde sport zit. Je kunt me zelfs onhandig noemen. Mijn hobby's zijn schrijven en lezen en ik geniet daar elke keer opnieuw van. Ik schrijf alleen maar bromance short stories. Muziek luisteren is mijn ding en dan is mijn muzieksmaak erg uitgebreid. Meestal luister ik naar langzame muziek met een goede, realistische tekst wat neigt naar een 'depressief' randje. Ook ben ik een Directioner en kan ik met trots vertellen dat ik Larry ship als romance. Nog een vraagje, meld het dan maar. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Wunjo schreef:
    Ik vind 'm cool :]
    Ik heb geprobeerd photoshop cs6 te downloaden, maar steeds als ik op downloaden klikte kwam ik bij zo'n filmpje. (cat)


    zoek het op andere sites, er zijn heus wel nog een download link q:

    ps: dankje :D

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hij ziet er wel mooi uit, alleen als ik het zou zijn zal ik de letters iets groter en donkerder rood maken (wbw)


    zo iets?



    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=i53w5i&s=5#.UksFk505mM8


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat is inderdaad al leuker*O*
    We moeten trots zijn op onze afkomst is het niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Dat is inderdaad al leuker*O*
    We moeten trots zijn op onze afkomst is het niet?


    ja :D omg ik post echt veel reacties achter elkaar O.o
    ik verveel me.. zullen we met zijn allen het zwadderig leerlingen kamer binnenbreken en allemaal vreemde reacties plaatsen :P


    ----

    omg ;o de zwadderaars breken in bij het griffoendor leerlingen kamer O.o :



    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=344zdwn&s=5#.UksIzJ05mM8

    en bij bewijs staat mijn reactie:
    http://oi40.tinypic.com/2mzd2iu.jpg

    dmt.. -.-''
    ga gaar page 9 bij topic 2

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Slechte Slytherins. Ik heb echt zin hun GBs te spammer met smileys maar alleen is dat nogal heen veel werk (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."