• Yayy ik ben er weer =] ik weet niet of iemand gemerkt heeft dat ik er niet was? nee? okay..
    anyway ik was afgelopen week met school op uitwisseling en nu ben ik er weer =3
    om dit topic nuttig te houden: wat hebben jullie de afgelopen week gedaan? nog meer mensen met een uitwisseling geweest..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Was je uitwisseling leuk?


    26 - 02 - '16

    Ik merkte idd wel dat er iemand weg was, maar nu weet ik het :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Cult schreef:
    Was je uitwisseling leuk?


    jaaa het was echt geweldig! we hadden een hele week een Duitser over de vloer en hebben met school ook zoveel leuke dingen gedaan (bowlen, dagje amsterdam, heel veel shoppen etc.) en we gingen ze Nederlands leren, oh en we hadden een soort flashmob achtig iets op utrecht centraal gedaan =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    jaaa het was echt geweldig! we hadden een hele week een Duitser over de vloer en hebben met school ook zoveel leuke dingen gedaan (bowlen, dagje amsterdam, heel veel shoppen etc.) en we gingen ze Nederlands leren, oh en we hadden een soort flashmob achtig iets op utrecht centraal gedaan =3


    Leuk (;


    26 - 02 - '16

    Ooooh uitwisseling! Mijn allerbeste schoolherinneringen bestaan uit momenten tijdens onze uitwisseling met Slovenië! Fijn dat je het leuk hebt gehad! Oh, en welkom terug. (cat)


    ars moriendi

    Oooh nice! Ik heb in de vierde ook uitwisseling gehad, in Italië, dat was zo leuk. ^^ Anyway, welcome back!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hehe, ik merkte wel op dat je weg was hoor! :]. En wat leuk! Hehe, welcome back :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.