• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ja, vanwege omegle en chatzy, twee andere rollenspellen sites, maar ik ben pas sinds gister op quizlet enz. maar ik heb dus wel ervaring :)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    ja, vanwege omegle en chatzy, twee andere rollenspellen sites, maar ik ben pas sinds gister op quizlet enz. maar ik heb dus wel ervaring :)


    Kan je me een stukje sturen via PB?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    tuurlijk maar waarover moet het gaan?


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    tuurlijk maar waarover moet het gaan?


    Maakt niet zoveel uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Louis wel of niet? Aangezien ik er nog niet bij sta :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    Mag ik Louis wel of niet? Aangezien ik er nog niet bij sta :')


    Oh oeps. Spijt me :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kendizzzzle schreef:
    ja, vanwege omegle en chatzy, twee andere rollenspellen sites, maar ik ben pas sinds gister op quizlet enz. maar ik heb dus wel ervaring :)

    Voor zover ik weet zijn Omegle en Chatzy chatsites met vreemden, geen rollenspelsites.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet zijn Omegle en Chatzy chatsites met vreemden, geen rollenspelsites.


    Je kan daar wel rollenspellen spelen, maar dat zijn zeg maar één zin per keer. Dus anders dan wat we hier doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Zayn?>


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Mag ik Zayn?>


    Ja (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    nee, ik doe zeg maar op chatzy en omegle gewoon wel meerdere zinnen rollenspellen dat is namelijk veel leuker haha.


    How far is far

    Rol:
    Meisje.
    Naam:
    Catalina Chantelle Montoya.
    Roepnaam:
    Cat, ze vind haar eigen naam te lang. Ze stelt zich dus ook bijna altijd voor met Cat.
    Leeftijd:
    18, geboren op 7 December.
    Geboorteplaats:
    Oorspronkelijk Madrid, Spanje dus. Maar ze is op haar 4e al verhuisd naar Engeland, Londen om precies te zijn.
    Innerlijk:
    Chantelle is een echte durfal, die nergens voor terug deinst. -Behalve als het met insecten te maken heeft- Zo werkt ze zichzelf keer op keer in gevaarlijke situaties, maar zijzelf vind het alleen maar leuk omdat het zo'n kick geeft. Het is daarom geen wonder dat vele haar als dom beschouwen, wat misschien een beetje klopt. Ze is namelijk geen supergenie, maar superdom kan je haar ook weer niet noemen. Van sommige onderwerpen weet ze gewoon niks af. Maar gaat het over Sport, Style of Talen dan is ze zowat Einstein Junior.
    Chantelle is typisch zo'n meisje dat je mag of niet. Sommige mensen kunnen haar brutale mond en bijdehante gedrag echt niet hebben, maar Chantelle gaat daar vrolijk mee door. Dan heb je natuurlijk ook de mensen die het wel grappig en leuk vinden, en dan heb je aan Chantelle een vriendin voor het leven. Chantelle is best wel zelfverzekerd, maar je kan haar wel stil krijgen met sommige dingen. Toch zal ze altijd proberen voor haarzelf op te komen, en ben je er als vriend zeker van dat er iemand achter je staat. Soms floept er een gemene opmerking over haar lippen, maar ze zal proberen niet te hard over te komen.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Cat is Spaans, en heeft een licht Spaans accent. Vooral omdat ze van haar geboorte tot nu altijd Spaans heeft gesproken thuis. Naast zingen is een groot talent van Cat talen leren. Ze spreekt er ruim tien, en nog wat gedeeltes van andere talen. Ze spreekt natuurlijk Spaans en Engels. Ze heeft Duits en Frans geleerd op school. Verder heeft ze zichzelf ook nog Russisch, Arabisch, Turks. Grieks, Italiaans en Pools aangeleerd.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:06 ]


    El Diablo.

    Rol: Eén van de meiden.
    Naam: Clarissa Emerald Lavigne
    Roepnaam: Clary
    Leeftijd: Achttien, 19-11-1994
    Geboorteplaats: Holmes Chapel, Verenigd Koninkrijk.
    Innerlijk: Clary is een prettig gestoord persoon die alles op het motto 'You only live once' doet. Ze luistert niet graag naar andere mensen en doet alles wat haar hartje begeert, al kan ze nogal impulsief overkomen en heeft een kort lontje. Ook kan Clary een aardig en behulpzaam persoon zijn. Ze helpt dan wel graag mensen en ze ziet mensen niet graag depressief, behalve als het iemand is die ze veracht. Ze kan nogal wreed zijn tegen mensen, maar dat is nogal bijzonder.
    Clary houdt ook wel van een goed feestje met wat drank en goede muziek. Ze is een echte feestmens en kan geen dag zonder drank. Al wilt ze nooit de verkeerde indruk bij mensen achterlaten.
    Uiterlijk:



    Clary houdt graag van een skatergirl stijl en ze zal zich ook nooit veranderen. Haar make-up is standaard - eyeliner, mascara en oogpotlood. Ook is het een hobby van haar om haar haar in verschillende kleuren te verven. Haar favoriete zijn dan toch groen, roze en paars.
    Extra: Ze kende Harry al en ze zaten bij elkaar op school. Alleen had Clary toen nog problemen met haar gevechten en woedeaanvallen. Clary was in een gevecht geraakt met Harry en werd van school gestuurd. Ze haat Harry nog steeds, maar het kwam omdat ze haar vriendin verdedigde. Clary wist dat Harry in One Direction zat, maar dit doet ze alleen voor meer publiciteit voor haar groep.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 18:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hmm schrijf me maar uit bij Zayn ;] Ik ben dooreweeks niet echt veel online en heb dan ook geen tijd om een rol te maken voor Zayn.Zou ik dus een iets wat kleinere rol mogen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Hmm schrijf me maar uit bij Zayn ;] Ik ben dooreweeks niet echt veel online en heb dan ook geen tijd om een rol te maken voor Zayn.Zou ik dus een iets wat kleinere rol mogen?


    Haha ja hoor (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.