Indien er een topic is waar de informatie opstaat, dan word ik daar graag naar doorverwezen, maar ik kon zo snel niet echt iets vinden.
De afgelopen jaren heb ik eigenlijk alleen op een andere site meegedaan aan RPG's en zo nu en dan op site's die door vrienden waren gemaakt. Maar nu is de hele groep waar ik eerst mee schreef een beetje verdwenen.
Mijn vraag is hoe het hier precies in werking gaat, ik zag dat er eerst een rollentopic wordt gemaakt en daarna pas het RPG begint, wat inderdaad een stuk makkelijker is. Wat voor RPG's hebben hier de voorkeur? Worden er eisen gesteld aan ervarenheid? Word je verplicht tot het schrijven van een uitgebreide rol? Is er een minimum voor aantal rollen die mee kunnen doen, of maakt dat allemaal vrij weinig uit?
Ik denk dat ik zelf een gemiddelde RPG'er ben, dus als iemand mijn vragen kan beantwoorden, of een topic kan geven waar meer verteld wordt, graag!
(En het lijkt me ook leuk om met iemand over en weer te mailen, zodat wanneer er meer vragen me te binnenschieten, ik deze gewoon kan stellen, haha!)
[ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 15:03 ]
When time and life shook hands and said goodbye.