• Hallo, wie hier ook op heeft geklikt. (:

    Bij ons op school is er een koor waar ik dus lid van ben en ik zou heel graag wat meer van onder andere Les Miserables zingen. Jammer genoeg vind ik geen partituren. Weten jullie misschien websites waar ik gratis koorpartituren [liefst met zeker twee stemmen] zou kunnen vinden? Het hoeft niet per se van Les Miserables te zijn, andere ideeën zijn ook welkom! :3

    Alvast bedankt!


    help

    Pianolicious moet je googlen, het is vaak voor piano, maar dikwijls ook wel met zang erbij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    Pianolicious moet je googlen, het is vaak voor piano, maar dikwijls ook wel met zang erbij


    Ik ken die, maar die zijn niet met meerdere stemmen. Of in ieder geval niet degene die ik heb bekeken. Ik kijk wel nog eens.


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Ik ken die, maar die zijn niet met meerdere stemmen. Of in ieder geval niet degene die ik heb bekeken. Ik kijk wel nog eens.
    Ja ik weet het niet, maar ik moet wel zeggen dat Creep van Radiohead een leuk lied is om met een koor te doen (en immens mooi ook als het goed is), maar ik kan nergens een goede partituur vinden

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...) Ja ik weet het niet, maar ik moet wel zeggen dat Creep van Radiohead een leuk lied is om met een koor te doen (en immens mooi ook als het goed is), maar ik kan nergens een goede partituur vinden


    Inderdaad, klinkt echt mooi. ;o


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Inderdaad, klinkt echt mooi. ;o
    Ik heb het ook in een andere versie van een ander koor gehoord en dat was ook goed. Maar je moet dan echt wel goed gaan zoeken naar de samenklank


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Ik heb het ook in een andere versie van een ander koor gehoord en dat was ook goed. Maar je moet dan echt wel goed gaan zoeken naar de samenklank


    Ik vind alleen maar partituren waar je voor moet betalen. :c


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Ik vind alleen maar partituren waar je voor moet betalen. :c
    Nawh dat suckt

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kun je niet gewoon zelf een terts erop schrijven? Of je dirigent? Tweede stem moet je namelijk eigenlijk vaak meer op gevoel doen, ipv blad. Al zou het wel handig zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb er ook een gezongen op school, ik duik zo wel eens in mijn archief


    Life is hard and then we die

    Ludovico schreef:
    Kun je niet gewoon zelf een terts erop schrijven? Of je dirigent? Tweede stem moet je namelijk eigenlijk vaak meer op gevoel doen, ipv blad. Al zou het wel handig zijn...


    Een tweede stem voor een partituur schrijven is ongelofelijk veel werk... Sommige stukken zijn ook niet allemaal dezelfde melodie voor één stem en dan heb je nog stukjes waar je unisono zingt, dusja. :'D Dan zou je er nog tegentijden bij moeten schrijven en mensen die werken/naar school moeten hebben daar niet echt tijd voor...


    help