Ik ben al een jaar single, maar ik vind een jongen leuk.. Hij vind mij ook leuk... Maar het probleem is dat ik niet durf, ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan... Ik kan geen mensen meer vertrouwen. En dat allemaal door mijn ex, die tegen me loog, me zwanger maakte, me bedroog en toen dwong tot een abortus... Nu kan ik mij er nog steeds niet over zetten, ik ben mijn kindje "verloren" op 6 Februari 2012. Een maand later was de relatie gedaan. Ik denk ook nog steeds aan m'n kindje, ik wil gewoon niet verder gaan. En ik wil niet gelukkig zijn, dan voel ik me echt schuldig...
Ik ben dus ook bang voor 'n nieuwe relatie aan te gaan, ik WEET dat niet iedereen zo is als mijn ex... Maar na zo veel slechte ervaringen gehad te hebben met verschillende vriendjes schrikt dit mij echt af. Ook al is niet iedereen het zelfde sinds ik een relatie had met de vader van mijn ongeboren kindje vertrouw ik niemand meer. Dit klinkt misschien echt gemeen, maar ik kan het gewoon niet...
Een kant van mij zegt dat ik een nieuwe relatie verdien, maar een andere kant zegt van niet.
Btw, het spijt me als het in de verkeerde topic zou staan... En gemene reactie's zouden mij niet zo goed liggen, toch niet over dit onderwerp...
Julie Jellyfish