Diep onder de aarde, onzichtbaar voor Dreuzels met graafmachines, ligt een paradijs. De natuur is prachtig, het is warm en het belangrijkste: het is de school der magiërs. In het midden is de grote zaal, waar alle feesten en diners worden gegeven. De lessen zijn buiten, in de natuur. Er zijn vier afdelingen; Meskiv, Luiveng, Slanvier en Roshuut. De leerlingen zullen gescheiden worden door het schoolhoofd zelf, die dat op de eerste avond zal beslissen.
Het schooljaar begint op eenendertig december. De leerlingen zullen bij hun thuis worden opgehaald met een wagen, getrokken door zeven digirfs (mollen op vier poten). De leerlingen hoeven geen boeken te kopen, alleen een toverstaf en ketel. Leerlingen moeten wel een stapeltje kleding en eventueel een boek meenemen. De dierkeuze wordt pas op school gemaakt, aangezien magiërs een dier zullen moeten kiezen om voor eeuwig mee samen te werken.
Zouden een aantal mensen willen meewerken? Ik ben op zoek naar minimaal 8 leerlingen, als je leraar wilt zijn kan dat. (Zelfde vakken als op Zweinstein, maar in plaats van Verweer tegen de Zwarte Kunsten hebben ze de Kunst van de Vriendschap )
Stuur a.u.b. een berichtje met daarin:
Naam personage:
Leeftijd:
Jaar (graag ook wat eerstejaars):
Keuze dier:
Afdeling (Doe mijn quiz! Aub alleen als je zelf niet weet waar je je personage wilt. humanimals):
Evt. Vriendje/ Vriendinnetje, kan afgesproken worden met andere topic-deelnemers.
Als je leraar wil zijn: het vak dat je wil geven
Meskiv:
-Zefiere Antareleum - Levicorpus12
-
Luiveng:
-Amber - amberkroaler
- Samantha - Galadriel12
Slanvier:
- Meisje gereserveerd voor Acnologia
-
Roshuut
-
-
Regels.
Ik hoop dat het leuk klinkt! Voor iedereen die een verhaal verwachtte; beter zo?
[ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 10:54 ]
{ do you call yourself a freaking hurricane like me? }