• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Ellison [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Gimlas [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1, 2]
    - Gereserveerd door Sivan
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Ziallicious [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - NH. Gereserveerd door Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - LP. Gereserveerd door Velton


    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Staart: [alleen voor meerminnen]
    Extra/voorkeur:


    Als er voorkeur is van meerdere personen voor 1 bepaald personage, gaan we loten.
    Aangegeven voorkeuren:
    Ellison || Harry Styles.
    Gimlas || Zayn Malik.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    JustMyHazza schreef:
    Vraagje: hoe zouden we moeten beginnen? (in het speeltopic dan eah) En net zoals in H20 worden de meiden meerminnen als ze nat worden? Hebben ze al een relatie met de jongens en zoniet, bepalen we vooraf wie met wie gaat? (sorry als ik zeik)

    Vraag 1:
    Ik zit nog te twijfelen, maar ik ga het gewoon erg op H2O laten lijken. Dat hebben de meesten vroeger wel gekeken, dus dat is wat makkelijker.
    Vraag 2:
    Ze worden inderdaad meerminnen als ze nat worden, ookal is het maar een klein beetje water. Dit zorgt voor leuke/spannende momenten.
    Vraag 3:
    Dat weet ik nog niet. Ik denk niet dat ze van te voren al een relatie hebben, maar dat we nu op het niveau van vrienden zitten. De meidengroep is vrienden met de jongensgroep en andersom. Met de ene zijn ze beter bevriend dan met de andere.
    Vraag 4:
    We bepalen inderdaad van te voren wie met wie gaat, dit doormiddel van voorkeur aan te geven en eventueel te loten.

    Extra toevoeging: De meerminnen hebben hun kracht nog niet volledig onder controle, dus ze kunnen wel eens flippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oke, dat is dan duidelijk ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Zou iedereen willen proberen voor vanavond haar rol af te maken?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ben al bezig :]


    El Diablo.

    Oeh, als er een vrouwelijke rol niet in word gevuld. Of af word gezegd stel ik me vrijwillig op als reserve. Gehehehe. Me likes.


    Reality's overrated.

    Bryonylle schreef:
    Oeh, als er een vrouwelijke rol niet in word gevuld. Of af word gezegd stel ik me vrijwillig op als reserve. Gehehehe. Me likes.

    Of als iemand zich uitschrijft, ^-^

    Butera had ook al aangegeven, maar zij heeft ook Zayn. Dus ik zal even aanzien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Of als iemand zich uitschrijft, ^-^

    Butera had ook al aangegeven, maar zij heeft ook Zayn. Dus ik zal even aanzien.


    Dat bedoelde ik ongeveer. Haha. Ik kon alleen het woord niet vinden (kitty)

    Okay.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 12:55 ]


    Reality's overrated.

    Ik probeer Gwenaelle zoveel mogelijk nu af te ronden, maar ik moet nog mijn toetsen voorbereiden voor morgen.
    Het meeste van haar staat er wel, maar het zijn de kleine dingen die nog aangepast moesten worden.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 13:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ziallicious schreef:
    Ik probeer Gwenaelle zoveel mogelijk nu af te ronden, maar ik moet nog mijn toetsen voorbereiden voor morgen.
    Het meeste van haar staat er wel, maar het zijn de kleine dingen die nog aangepast moesten worden.


    Ze is nu al 3x zo uitgebreid als ik haar ooit zou krijgen. Ik zet Gwen erbij als af (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Ze is nu al 3x zo uitgebreid als ik haar ooit zou krijgen. Ik zet Gwen erbij als af (:


    Ghehe, het valt op zich toch wel mee? En dankjewel (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styles schreef:
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Negentien
    Karakter:
    Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Van zichzelf is het niet zo'n goede luisteraar, want hij is best snel afgeleid. behalve als het over serieuze dingen gaat of hij voor iemand klaar moet staan. Hij kan enorm meeleven en is toch wel een gevoelige jongen. Tenminste meer als mensen zouden zeggen. Hij heeft een groot warm hart en is erg zorgzaam.
    Harry moet zich enkel niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Harry je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.
    Uiterlijk:




    Harry zijn kenmerken zijn, zijn bruine, krullend haar, diepe groene ogen en enorm schattige kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. ook opvallend zijn de hoeveelheid tatoeages die zijn lichaam sieren en zijn goed gebouwde, gespierde lichaam.
    Extra/voorkeur:/

    Hazza is af denk ik. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mooi zo c:

    Nog 5 rollen af en die van mij het innerlijk (waarmee ik enorm in de knoei zit :x)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nog iemand die bij Avalon haar appartementje willen intrekken? Er wonen ook OOC vriendinnen die dus geen meerminnen zijn :')
    Ze is af namelijk.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 14:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Of als iemand zich uitschrijft, ^-^

    Butera had ook al aangegeven, maar zij heeft ook Zayn. Dus ik zal even aanzien.
    Ik zou Zayn dan willen laten vallen aangezien ik denk dat ik me beter kan inleven in meisjes...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Ik zou Zayn dan willen laten vallen aangezien ik denk dat ik me beter kan inleven in meisjes...


    Snap ik. Maar tot nu toe is niemand gestopt, so...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.