• It was like I was obsessed with him. By the time I realised that, it was too late. I just couldn't live without him.

The last girl and the last reason

to make this last for as long as I could
    First kiss and the first time that I felt
    connected to anything.The weight of water,
    the way you told me to look past everything
    I had ever learned. The final word in
    the final sentence you ever uttered
    to me was love

And I don't know where to look
    My words just break and melt
    Please just save me from this darkness

I. Love. You.
    Those three words
    Are said too much
    They're just not enough
    Anymore

Als Joy voor het eerst, stiekem naar een masquerade ball gaat, is haar leven nooit meer hetzelfde. Voor het eerst in haar leven heeft ze een sigaret aangeraakt en heeft ze alcoholische dranken naar achter geslagen. De roze wereld dat ze kende viel ineens uit mekaar en haar prins op het witte paard laat op zich wachten. Beetje bij beetje komt ze te realiseren dat ze de hele tijd in een fantasiewereld gewoond heeft. Vastbesloten meer genot en plezier te hebben, besluit ze om weer de buitenwereld te gaan omhelzen. Maar om dat te kunnen doen moet ze eerst de kostbare vrijheid voor zich te winnen. Maar dat is veel moeilijker dan gedacht. Joy's ouders hebben haar letterlijk onder hun duim. Als ze Joy weer eens betrappen op een poging om uit te gaan, sturen ze haar naar een kostschool in een ver land. Daar maakt ze kennis met Damante. Hij is alles wat Joy zich kan wensen. Hij heeft de looks, ervaring op seksgebied en is allesbehalve betrouwbaar. Al snel merkt Joy dat ze geen kans bij hem maakt als ze zich als een engel blijft gedragen. Een jaar later gaat ze terug naar huis. Alleen niemand herkent haar meer
    .

"Wat is er met me kleine engel gebeurd?"
    "Het spijt me mam, ze is groot geworden
    ".

-

JBHDJFKNDJH. :9~ Je moet iets heel goed doen wil je dat ik een abo op je verhaal neem en ik ervan baal dat er nog niet meer is geactiveerd, aangezien dat zelden gebeurd. :9~

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Normaal lees ik dus nooit onbekende personen maar ik ga dit binnenkort dus wel een kans geven aangezien het echt heel gaaf klinkt! :9~

Chaos is a ladder.

"Wat is er met me kleine engel gebeurd?" --> me = mijn

Damn.

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom