• Ik zit al een tijdje met ideeën voor twee nieuwe stories, alleen weet ik niet welk idee het beste is. Ik ben niet van plan de verhalen te mixen of ze alle twee uit te werken, dus vraag ik jullie mening. Welk verhaal is het beste en moet ik uitwerken?

    Verhaal 1: Stemmen: 9

    Homoseksualiteit, (cyber)pesten, dicriminatie, buitensluiten
    Carlo heeft samen met zijn beste vriend Samuel, beter bekend als Sam een YouTube-account gemaakt, waarop ze regelmatig covers en zelfgemaakte liedjes posten . Hun grootste droom? Ontdekt worden door een bekende zanger, en ooit zelf beroemd worden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
    Er komt behoorlijk veel kritiek op hen af en iemand krijgt het idee om een haatpagina op Facebook over hen te maken. Toch hebben ze ook fans en zelfs geheime aanbidders.
    Wat niemand echter weet, is dat Carlo helemaal niks heeft aan zijn aanbidders; hij is namelijk al verliefd. Op Sam...

    Verhaal 2: Stemmen: 9
    Drugs, geweld, afpersing, kleptomanie, jeugdcriminaliteit
    De dertienjarige Claire heeft het erg naar haar zin op haar nieuwe school; ze maakt snel nieuwe vrienden en krijgt verkering met Ricardo, een vijftienjarige jongen met problemen thuis. Haar vriendinnen keuren hem echter af, omdat ze roddels over hem hebben gehoord die alles behalve onschuldig zijn. Claire trekt zich er achter niets van aan en geniet met volle teugen van haar 'perfecte' leventje. Maar al gauw blijkt dat Ricardo lang niet zo onschuldig is als ze denkt: ze komt er achter dat hij aan de drugs zit, regelmatig steelt en meisjes lastigvalt. Wanneer hij na een overdosis cocaïne één van haar vriendinnen neersteekt, raakt ze verstrikt in een web van leugens. Ricardo geeft Claire geld in ruil voor zwijgplicht en bedreigt haar met de dood. Wat moet ze doen?

    Note: Als jullie nog een leuke naam weten voor het verhaal, graag! ^^
    Alvast bedankt! ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hm beide niet echt mijn ding, maar ik vind 1 wel leuk klinken.

    Draculea schreef:
    Hm beide niet echt mijn ding, maar ik vind 1 wel leuk klinken.


    -

    2, en ik zou het met plezier lezen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het tweede spreekt mij net iets meer aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    2


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind 1 wat leuker klinken,
    omdat de verliefdheid het verhaal iets positievers geeft, dat vind ik wel leuk


    the future's always just a few heartbeats away

    2


    El Diablo.

    Quatorze schreef:
    2, en ik zou het met plezier lezen.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Hm beide niet echt mijn ding, maar ik vind 1 wel leuk klinken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Verhaal 1, without a doubt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Draculea schreef:
    Hm beide niet echt mijn ding, maar ik vind 1 wel leuk klinken.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    2!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    2


    -

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Draculea schreef:
    Hm beide niet echt mijn ding, maar ik vind 1 wel leuk klinken.


    16 - 09 - '17