• Lieve mensen!

    Ik heb een jaar geleden, denk ik, een boek gelezen en ik weet nog waar het over ging maar ik weet geen namen meer van personen of trefwoorden waardoor ik het boek kan vinden via google of de zoekmachine van de bibliotheek. Zoals de titel al zegt weet ik ook de titel en auteur niet meer. Ik zoek dit boek omdat ik weet dat een paar maanden na ik het las, er een tweede deel zou uitkomen, deze wil ik dus lezen.

    Het verhaal gaat over een meisje, zij is een 'slaaf'. Slaven wonen in de onderste twee lagen en moeten hard werken. De rijke mensen wonen in de bovenste twee lagen. De bewakers, afkomstig van de bovenste twee lagen, zijn heel streng voor de slaven, maar desondanks overtreed de hoofdpersoon regels om een verbannen man uit de bovenste lagen te verstoppen voor de bewakers, want hij is de sleutel tot een mogelijke uitgang naar buiten.

    Wie weet welk boek dit is? _O_

    Het doet mij heel erg denken aan Neverwhere van Neil Gaiman maar het verschilt volgens mij net iets teveel om dat boek te kunnen zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geen idee, nooit van gehoord.
    Succes met de zoektocht.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Inside Out
    van Maria V. Snyder denk ik dat je bedoelt
    Ik wist gelijk welk boek je bedoelde en ben naar mijn boekenkast gerend om het op te zoeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Inside Out
    van Maria V. Snyder denk ik dat je bedoelt
    Ik wist gelijk welk boek je bedoelde en ben naar mijn boekenkast gerend om het op te zoeken

    Ohhh heeel erg bedankt! Dat is 'm inderdaad! Dankjewel!

    Klinkt best wel interessant! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deel twee is over 3 dagen beschikbaar via Bol.com in het Nederlands. Ben dus precies op t goede moment gaan zoeken x).

    Krull schreef:
    Deel twee is over 3 dagen beschikbaar via Bol.com in het Nederlands. Ben dus precies op t goede moment gaan zoeken x).

    Oeh, echt? Hoe heet dat tweede boek?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Oeh, echt? Hoe heet dat tweede boek?

    Outside in. Best verwarrend.. Inside Out, Outside in..

    Ik heb ze net beiden besteld. Ze lijken me erg leuk.
    Ze komen waarschijnlijk volgende week binnen :)
    De man van de boekenwinkel vond het ook al erg verwarrend haha.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hey, dat boek heb ik in mijn boekenkast staan, nog niet gelezen. Slecht van mij >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.