Foxes schreef:
(...)Ja, One Direction doet eigenlijk nooit iets goed he. De laatste drie jaar hebben ze keihard gewerkt, daar zou je op z'n minst een beetje respect voor kunnen hebben. En dat over depressieve fans vind ik gemeen. Ik zie genoeg meisjes van mijn leeftijd die meer vrienden hebben op twitter dan in het echt, maar ik heb nog nooit iemand er echt over zien zeuren. Ik heb nooit fans horen praten over dat ze zichzelf snijden...
Respect voor wat? Ze hebben misschien wel hard gewerkt, maar er werken miljoenen mensen hard, waarschijnlijk zelfs harder. Ik ga hen geen respect geven omdat ze liefdesliedjes gaan zingen.
Gemeen? Sorry, maar ik heb het wel een beetje gehad met die 1D fans die steeds aandacht willen zoeken omdat hun leven volgens hen zo verschrikkelijk is. Ik haat geen mensen die echt met een depressie kampen, en echt problemen hebben, maar 90% van die 1D fans willen gewoon van iedereen horen dat ze mooi en prachtig zijn en gaan daarom een beetje zielig doen. Nee sorry, dan krijg je van mij echt geen medelijden. Ik kom genoeg zo'n fans tegen. Tumblr, facebook, Wattpad,... Noem maar op. Ik lees af en toe wat 1D bromance en ik ben zelden een verhaal tegengekomen waar de schrijfster niet gaat zeiken over haar privéleven.
Take me to wonderland