• A Vacation To Never Forget II One Direction


    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt zich in het begin af in Londen, daarna speelt het zich verder af op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 275 woorden per stuk.
    - Geen relaties van te voren afspreken.
    - Het verhaal mag langzaam worden afgespeeld, bijv. meer dan stukjes tien per dag.
    - Je moet schrijven uit de Ik-persoon, je mag wel over andere schrijven wat ze doen.
    - maximaal 2 personages per persoon.
    - om fouten in het verhaal te ver komen mag je geen plek reserveren. Als je bezig ben met schrijven typ je gewoon eerst je naam van je personages. De rest moet dan netjes wachten tot diegene klaar is. Anders kan het bijv. dat in het vijfde stukje iemand schrijft dat ze weggaan en iemand anders precies hetzelfde doet in het eerste stukje.
    - In dit verhaal is in het begin iedereen single of je hebt geen goed lopende relatie en maakt het uit.
    - Er zijn ook een paar bijrollen die iemand mag invullen, maar iedereen mag over ze schrijven en bepalen wat er met ze gebeurt, maar niet uit de ik-persoon schrijven bij zo'n bijrol. (ik hoop dat dit duidelijk is hihi).
    - Alleen ik maak de topic's aan.

    Rollen:

    Harry Styles: Vulcano
    Zayn Malik: InZaynGirl
    Liam Payne: Shaughnessy
    Niall Horan: Taormina
    Louis Tomlinson: Ziallicious

    Kate Willows: LittleDecent
    Joanne Revlon : Amliande
    Chiara Vannelli: Kraaijkamp
    Aleyna Price: JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere: TheSeasons

    Kyle Winchester: KiliOfDurin

    Rollen (komen pas op de camping voor):

    Danaë Elliott (hoort bij de caravan naast die van 1D): Foxes
    Vader Meisje: hoeft alleen een foto.
    Moeder Meisje: hoeft alleen een foto.
    Cynthia Elliott: Cozart

    Bijrollen (pas op camping, mag iedereen invullen, zie voor uitleg bij regels):

    campingbeheerder:
    Bodyguard 1: foto word gezicht door: KiliOfDurin
    Bodyguard 2: hoeft alleen een foto.
    Gladys Fields(Fan die te ver gaat): word gemaakt door: Foxes
    Stalker 2 (Fan die te ver gaat):
    (Stalker 1+2 zijn vriendinnen)

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kate Willows: LittleDecent.
    - Liam Payne: Shaughnessy.
    - Zayn Malik: InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne Revlon: Amliande.
    - Chiara Vannelli: Kraaijkamp.
    - Niall Horan: Taormina.

    Camper 3:
    - Louis Tomlinson: Ziallicious.
    - Aleyna Price: JustMyHazza.
    - Harry Styles: Vulcano.
    - Aubrey Wiltshere TheSeasons.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:22 ]


    Live, Love, Laugh

    ? Ik snap niet wat jullie bedoelen hahah xxxx


    Live, Love, Laugh

    LittleDecent schreef:
    ? Ik snap niet wat jullie bedoelen hahah xxxx


    Username is veranderd. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ooooo hahaha oke!!
    Ik heb het aangepast!! xx

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 22:08 ]


    Live, Love, Laugh

    Walsh --> Shaughnessy


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Weet iemand misschien iemand voor de rol van een vriend??
    Of zullen we gewoon geen (jongens) vrienden doen????


    Live, Love, Laugh

    LittleDecent schreef:
    Weet iemand misschien iemand voor de rol van een vriend??
    Of zullen we gewoon geen (jongens) vrienden doen????


    Volgens mij kunnen we 't ook zo laten toch? Hier kunnen we wel mee beginnen, denk ik. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke, is goed! We moeten alleen nog even wachten op Harry. Jullie mogen wel alvast doorgeven bij wie jullie sowieso in de camper willen. Xxxxx


    Live, Love, Laugh

    Rol: Harry.
    Naam: Harry Edwards Styles.
    Leeftijd: 19 jaar oud, 1/02/1994.
    Familie: Harry's ouders Anne en Des zijn gescheiden toen hij zeven jaar oud was. Zijn moeder is onlangs hertrouwd met Robin. Hij heeft één oudere zus, Gemma.
    Uiterlijk (beschrijving+foto):


    Harry is heel groot en heeft een gespierd lichaam. Hij heeft bruin haar en groene ogen. Over zijn hele lichaam staan tientallen tattoo's. Van sommige heeft hij nu al spijt.
    Innerlijk (karakter): Harry is een lieve, beleefde en sociale jongen. Hij oordeelt niet over mensen, tot hij ze echt heeft leren kennen. Harry kan maar moeilijk alleen zijn en heeft zijn vrienden echt nodig. Hij houdt enorm van het leven dat hij leidt en bekijkt alles positief. Harry heeft al verschillende meisjes gehad, maar hij zal ze nooit slecht behandelen. Soms heeft hij heimwee naar enkele jaren geleden of vrienden die hij uit het oog verloren is, maar hij beseft wel dat hij daar niet te lang kan bij blijven stilstaan. Hij ziet er erg zelfzeker uit, hoewel dat soms niet het geval is. Hij heeft af en toe iemand nodig die hem vertelt dat hij er mag zijn en dat hij geliefd is. Hij houdt van al de aandacht van fans, al zou hij ze het liefst allemaal persoonlijk bedanken.
    Extra: Mag Harry met Louis in de kamper? :3 Sorry, ik ship ze een beetje veel te hard.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 17:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sorry voor het lange wachten, maar hij is eindelijk af! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mij maakt het niet uit bij wie mijn personage in de camper gaat :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mij ook niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mag Harry met Louis in de kamper? :3 Sorry, ik ship ze een beetje veel te hard.[/i]


    Ghehe, ik sluit me hierbij aan, maar dan Louis bij Hazza :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het maakt mij niet zoveel uit! c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Cozart schreef:
    Rol: Zusje van het meisje naast hun op de camping.
    Naam: Cynthia Julia Elliott
    Leeftijd: Zeventien jaar, ze is jarig op vijf september
    Familie: Haar oudere zus Danaë, vader en moeder.
    Uiterlijk (beschrijving+foto):



    Cynthia heeft lang bruin haar dat ze al twee keer geverfd heeft. Blond en zwart zijn de kleuren die aan bod zijn geweest. Blond was er na een week al weer uit, maar zwart heeft het langer overleefd. Nu loopt ze al een aantal maanden rond met deze kleur. De lengte komt tot net iets boven haar billen. Cynthia is 1.63m lang, heeft een slank figuur en normale vormen. De ogen van Cynthia heeft een bruine kleur en zijn omhuld met redelijk lange wimpers. Aan make up draagt ze een dunne lijn eyeliner boven haar oog en wat mascara. De kleren van Cynthia zijn niet bepaald bijzonder. Het is niet dat ze er als een kerstboom rond loopt met felle kleuren. Ze heeft genoeg aan een wit shirtje met een leuke tekst en een skinny.
    Innerlijk (karakter): Als je Cynthia voor de eerste keer ontmoet lijkt het wel of ze haar tong verloren is. Maar naarmate merk je dat ze ook een totaal andere kant heeft. Cynthia is iemand die zich nogal vastklampt aan dingen die ze kent. Ze houdt niet zo van dingen uitproberen. Of ze moet het echt graag willen. Het komt erop neer dat ze altijd safe speelt. In nieuwe mensen ontmoeten is Cynthia wel goed in. Ze is een spontaan meisje dat op het eerste gezicht goed over wilt komen. Cynthia is een meisje dat ook daadwerkelijk van meisjes dingen houdt: kleren kopen, nagels lakken, make up etc. Ze vindt alles wat daar mee te maken heeft in één woord: Geweldig! Cynthia is, wat ze zelf noemt, allergisch voor modder. Voetbal vindt ze nog wel leuk, zolang ze maar niet vies wordt. Dan begint ze te gillen en krijsen. Cynthia is redelijk prikkelbaar. Eén foute opmerking, en ze is al geïrriteerd.
    Cynthia is nogal traag van begrip. Vaak moet je haar iets honderd keer uitleggen voor ze het snapt.
    Extra: Cynthia heeft altijd een kettinkje om met de letter C eraan. Ook speelt ze gitaar.


    Klaar, maar ik denk dat ik haar later nog uitbreid, aangezien ik er nog niet helemaal tevreden over ben. (:


    Do what people say you can't.

    maakt mij niet uit bij wie Niall in de camper komt (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.