• Yeah help me out here peepz.

    Welk programma gebruiken jullie om een trailer/filmpje te maken/in elkaar te zetten?
    En waar halen jullie de clipjes en dergelijke vandaan? (:


    Yeah I'm a noob, maar ik wil het toch gaan proberen voor mijn tentamen :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik gebruik Windows Movie Maker, maar ik doe dan ook geen erg ingewikkelde dingen. Als je echt iets wilt maken dat er een beetje serieus uitziet en waarvan het niet heel duidelijk is dat het uit WMM komt, zul je een ander programma moeten vinden en de proefversie of een illegale download moeten gebruiken. :'D

    Wat betreft de clipjes hangt het er nogal van af wat je precies wilt maken. Ik heb vooral trailers voor HP fanfic gemaakt, dus daarbij was het vrij gemakkelijk om een bron voor het grootste deel van de beelden te vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik gebruik Windows Movie Maker, maar ik doe dan ook geen erg ingewikkelde dingen. Als je echt iets wilt maken dat er een beetje serieus uitziet en waarvan het niet heel duidelijk is dat het uit WMM komt, zul je een ander programma moeten vinden en de proefversie of een illegale download moeten gebruiken. :'D

    Wat betreft de clipjes hangt het er nogal van af wat je precies wilt maken. Ik heb vooral trailers voor HP fanfic gemaakt, dus daarbij was het vrij gemakkelijk om een bron voor het grootste deel van de beelden te vinden.


    Urgh dat programma heb ik slechte ervaringen mee, maar ik zou het weer eens kunnen proberen.

    Stukken film van youtube of ik kan films/series downloaden, maar moet ik dan de scènes eruit knippen oid?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik gebruik adobe premiere. maar daar moet je of veel geld voor overhebben, of het illegaal downloaden ergens.
    en de stukjes clips haal ik meestal gewoon van youtube.

    en volgens mijn leraar AVW -dus waar ik alle adobe film progamma's van leer. is het gewoonweg verbode om Windows Movie Maker te gebruiken.
    maar als je er niet echt iets serieus mee wilt doen, is dat denk ik wel gewoon een goede oplossing

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 20:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Urgh dat programma heb ik slechte ervaringen mee, maar ik zou het weer eens kunnen proberen.

    Stukken film van youtube of ik kan films/series downloaden, maar moet ik dan de scènes eruit knippen oid?


    Ja, ik ook, maar ik heb het niet vaak nodig en heb nog nooit echt de moeite gedaan om iets anders te zoeken. :')

    Als je bepaalde stukjes uit dat soort dingen wilt gebruiken wel, ja. Dat is tenminste de enige manier die ik zou kunnen bedenken. De kans dat je ergens precies die ene scène vindt die je nodig hebt is erg klein. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe download ik filmpjes van youtube? Of hoe doen jullie dat iig?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Hoe download ik filmpjes van youtube? Of hoe doen jullie dat iig?


    aTube catcher. Ik weet niet zeker of het geld kost of niet, maar dat gebruik ik iig altijd c;

    En qua programma: Pinnacle Studio 12.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ubiquitous schreef:
    Hoe download ik filmpjes van youtube? Of hoe doen jullie dat iig?


    ik gebruik daar Keepvid voor. je moet gewoon de url van de video erin kopieren. heel simpel.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 15:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik gebruik windows movie maker en ik download geen filmpjes, ik gebruik gifs.


    16 - 09 - '17

    Ooh dankje! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.