• Hello y'all
    What i want to know is , why does i Always get hurt? Does people Always lie ? Why can't they be true with me , or can say that they don't like me , 'cause i will no lies anymore.. All they do is lie .. only lies .. why they can't be true or honest? Is that so hard to be? Boys are sometimes such a assholes and i hate them so much right now!
    I wish all of the people that lie , die. 'cause they don't deserve this beautifull life.
    Not that this all is beautifull.. i wish i was dead.. but okay.

    Buiten het feit om dat je Engels best slecht is en je dit beter in het Nederlands had kunnen schrijven, raad ik je aan om iemand op te zoeken waarmee je eens fatsoenlijk en serieus kan gaan praten.

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Kut voor je :(
    Natuurlijk wil je niet dood, er zijn zoveel mensen die je WEL waarderen en zielsveel van je houden!
    Denk eens aan het verdriet dat zullen hebben als je weg bent!
    als je ooit wanneer dan ook met iemand wil praten, mijn gb en pb staan altijd voor je open!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Als jij mensen dood wenst verdien jij ook niet 'dit mooie leven'. En wat bedoel je met 'cause I will no lies anymore?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misschien had je het beter in het Nederlands kunnen schrijven.


    The universal language of art.

    engels moet volges mij iets beter geschreve worde...

    ihateenemies schreef:
    engels moet volges mij iets beter geschreve worde...


    en jou Nederlands ook Ilia xD

    OT: als je wenst dat iedereen dat liegt dood gaat, is iedereen dood, want iedereen heeft ooit gelogen...


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    ihateenemies schreef:
    engels moet volges mij iets beter geschreve worde...


    Dan moet jij vooral niet praten met dat Nederlands.

    OT: Ik denk dat als je geen Engels kan, je gewoon geen Engels moet schrijven. Beter praat je hierover met een vriend(in) of een volwassen iemand die je met heel je hart vertrouwt. In ieder geval veel succes, want ik weet wat je meemaakt. Leugens kunnen mensen soms kapot maken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 16:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Dan moet jij vooral niet praten met die dat Nederlands.

    OT: Ik denk dat als je geen Engels kan, je gewoon geen Engels moet schrijven. Beter praat je hierover met een vriend(in) of een volwassen iemand die je met heel je hart vertrouwt. In ieder geval veel succes, want ik weet wat je meemaakt. Leugens kunnen mensen soms kapot maken.


    Volgens mij moet ''die'' ''dat'' zijn, of ben ik nu fout? :p

    OT: Zoals iedereen al zei, schrijf het beter op in het Nederlands, dan begrijpen we je een stuk beter. Verder is het denk ik handig om er met iemand over te praten. Sterkte/succes! (;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cirrino schreef:
    (...)

    en jou Nederlands ook Ilia xD

    OT: als je wenst dat iedereen dat liegt dood gaat, is iedereen dood, want iedereen heeft ooit gelogen...


    jij moet je mond houden sofie, mijn nederlands is beter dan dat van jouw...

    Scorpia schreef:
    (...)

    Dan moet jij vooral niet praten met die Nederlands.

    OT: Ik denk dat als je geen Engels kan, je gewoon geen Engels moet schrijven. Beter praat je hierover met een vriend(in) of een volwassen iemand die je met heel je hart vertrouwt. In ieder geval veel succes, want ik weet wat je meemaakt. Leugens kunnen mensen soms kapot maken.


    pffff, ooit gehoord van afkortingen en sms taal? precies niet éh :p

    ihateenemies schreef:
    (...)

    jij moet je mond houden sofie, mijn nederlands is beter dan dat van jouw...


    Och hou je kop. (:

    Ps: ge praat hier niet in sms taal, want dit is geen sms

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 16:32 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    ihateenemies schreef:
    (...)

    pffff, ooit gehoord van afkortingen en sms taal? precies niet éh :p


    Kan wel wezen, maar dat is nu niet bepaald correct Nederlands.
    Als ik jou was zou ik maar gewoon Nederlands schrijven. Sowieso, zo moeilijk is het niet om de woorden goed te spellen. ;)
    Tenzij je dyslexie hebt, dan snap ik het wel als iemand de woorden niet goed schrijft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Volgens mij moet ''die'' ''dat'' zijn, of ben ik nu fout? :p

    OT: Zoals iedereen al zei, schrijf het beter op in het Nederlands, dan begrijpen we je een stuk beter. Verder is het denk ik handig om er met iemand over te praten. Sterkte/succes! (;


    Twijfelde ik ook over. Heb het in ieder geval even aangepast :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Twijfelde ik ook over. Heb het in ieder geval even aangepast :'D


    Hahah, oke! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •