• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    "Niet zo plagen." Zijn stem was schor, wat me deed glimlachen. Hij drukte een klein kusje op mijn lippen en hees me wat omhoog. "Maar ik doe niks." Zei ik met een onschuldig stemmetje, terwijl ik mijn actie weer herhaalde. Ik vond het vrij vermakelijk om hem in zo'n situatie te zien, al was het niet al te aardig. Ik boog voorover , en gaf hem zacht een kusje in zijn nek.

    -Ugh ,sorry dat hij zo kort is. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    "Maar ik doe niks." Zei ze met een onschuldige toon in haar stem, waar ze precies op dat moment haar actie herhaalde. Vervolgens boog ze zich voorover en drukte een kusje in mijn nek. Ondertussen had ik wel al een veel beter idee. Grijnzend liet ik haar op de grond zakken, waarna ik haar met een plagende glimlach aankeek. "Nu kan je niets meer doen," oké, ik wist wel dat ze het alsnog kon doen. Maar niet precies zoals ze net deed en ik wist het gewoon even niet meer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ZaynNiall schreef:
    Zayn Malik

    Ze trok een bedenkelijk gezicht nadat ze zich weer goed had neergezet en beide benen had opgetrokken om haar armen eromheen te slaan.
    'Nee, ik kan me echt niets meer herinneren. Ik weet alleen nog dat wij het begin van de avond een gesprek hadden, maar vraag me niet waarover. Het is echt een en al zwart.'
    Ik dacht even na en probeerde het gesprek van de avond ervoor naar boven te halen, maar het lukte niet echt. Toen haalde ik mijn schouders op.
    'Ik weet het ook niet meer. Het enige wat ik kan herinneren was dat we hier zaten en over iets praatte waar ik het eigenlijk niet over wou hebben. Maar ik zou echt niet weten wat dat zou zijn,' zei ik tegen haar en een kleine gaap verliet mijn mond. 'Heb jij al een paracetamol gehad? Ik ga er zo eentje halen.'


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Kraaijkamp -> Ramazzotti.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Meh, don't die :c
    Iemand voor Avah?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik wacht nog steeds op Velton]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal proberen vandaag te reageren c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ramazzotti schreef:
    Harry Styles.

    "Maar ik doe niks." Zei ze met een onschuldige toon in haar stem, waar ze precies op dat moment haar actie herhaalde. Vervolgens boog ze zich voorover en drukte een kusje in mijn nek. Ondertussen had ik wel al een veel beter idee. Grijnzend liet ik haar op de grond zakken, waarna ik haar met een plagende glimlach aankeek. "Nu kan je niets meer doen," oké, ik wist wel dat ze het alsnog kon doen. Maar niet precies zoals ze net deed en ik wist het gewoon even niet meer.


    Brookelle Payne.
    Hij liet me grijnzend op de grond zakken en keek me grijnzend aan. "Nu kan je niets meer doen," zei hij. Maar ik glimlachte enkel, waarna ik langzaam en zo sexy mogelijk weer bij de muur omhoog kwam. Ik keek hem lipbijtend aan, en ging met mijn vingers over de stof van zijn shirt. "Dat dacht je maar, Harry." Fluisterde ik zwoel in zijn oor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAlways schreef:
    Niall James Horan

    'Laat me slapen.' Mompelt ze, en ik grinnik. De ze reactie herken ik uit duizenden. Vroeger toen ik klein was vond ik het altijd leuk om Greg vroeg wakker te maken, en hem dan te vertellen dat hij zich verslapen had. Soms ging ik echt te ver, verzette ik zijn wekker en maakte ik hem om vijf uur 's ochtends wakker. Hij natuurlijk in een rothumeur. Na een tijdje geloofde hij me niet meer, en toen hij zich een keer echt verslapen had, kreeg ik hem niet zijn bed uit. Hij had precies hetzelfde gereageerd. 'Niall.. Wat was er gister allemaal gebeurd?' Vraagt Rose, wat ik wel verwacht had. 'Ik weet het niet... Ik hoopte dat jij dat zou weten, want ik kan me alleen nog een beeld van jou herinneren. Het is allemaal heel erg vaag, maar ik weet dat er gisteren iets met ons twee gebeurt is.' Leg ik uit, en ik laat me naast haar neer ploffen. Het 7 minutes in heaven gedeelte laat ik weg, het lijkt me namelijk niet echt leuk om net als je wakker bent geworden te horen: O ja, we hebben nog samen in een kast iets zitten doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Delisha Malik
    Ik nestelde me tegen mijn broer aan terwijl mijn ogen voor een seconde dicht zakte. Ik had knallende koppijn en het voelde gewoon vertrouwd in zijn buurt. Ondertussen wachtte ik geduldig op zijn woorden en heel misschien nog een herinnering van de vorige avond, maar in dat laatste had ik mijn hoop daarnet al opgegeven.
    'Ik weet het ook niet meer. Het enige wat ik kan herinneren was dat we hier zaten en over iets praatte waar ik het eigenlijk niet over wou hebben. Maar ik zou echt niet weten wat dat zou zijn,' waren dan ook zijn woorden tegen mij en een kleine gaap verliet zijn mond. 'Heb jij al een paracetamol gehad? Ik ga er zo eentje halen.'
    Ik opende mijn ogen weer en draaide me zo dat ik nog wel tegen hem aanzat, maar mijn broer ondertussen ook aan kon kijken. 'Het komt vanzelf wel weer terug en misschien krijgen we het nog wel van de andere te horen. Anders kan het nooit heel erg geweest zijn en ik zou met die koppijn ook niet te hard nadenken of je zorgen erover maken,' verliet mijn mond met een zwakke glimlach. Zijn reacties zeiden me al genoeg, want hij voelde zich precies hetzelfde als mij. 'Maar ik ga zo wel met je mee, want ik ben eigenlijk net wakker en gelijk opzoek gegaan naar jou,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    Het enige wat ze deed was glimlachen en heel stiekem werd ik daar toch wel een beetje bang van, een heel klein beetje maar, want Harry Styles is namelijk nooit bang. Lipbijtend keek ze me aan en met haar vingers gleed ze rustig over de stof van mijn t-shirt heen. "Dat dacht je maar, Harry." Fluisterde ze in mijn oor. Mijn adem stokte in mijn keel en liet mezelf op de badrand zakken. "Oke, ik geef het op..." Mompelde ik zacht, terwijl ik een hand door mijn krullen haalde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Ik hoorde zijn adem in zijn keel stokken, en hij liet zich op de badrand zakken. "Oke, ik geef het op..." Mompelde hij zacht, terwijl een hand door zijn krullen ging. Ik kwam bij hem op schoot zitten en drukte mijn lippen willig op de zijne. Plagen was leuk, maar ik had zo ook mijn behoeften. Zacht liet ik hem weer los, om te glimlachen. "Nou blij?" vroeg ik grappend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Brooke kwam bij mij op schoot zitten en drukte zijn lippen tegen de mijne aan. "Nou blij?" Vroeg ze grappend en ik keek haar, bijtend op m'n lip. "Het klinkt misschien heel cliché, maar ik vind eigenlijk niet dat we nu te ver moeten gaan, like, dat het vannacht is gebeurd, kunnen we niets aan doen. Maar onze 'echte' eerste keer moet speciaal zijn, niet?" En in een badkamer tegen de deur aangedrukt vond ik niet heel speciaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne
    Hij keek me lipbijtend aan. "Het klinkt misschien heel cliché, maar ik vind eigenlijk niet dat we nu te ver moeten gaan, like, dat het vannacht is gebeurd, kunnen we niets aan doen. Maar onze 'echte' eerste keer moet speciaal zijn, niet?" Ik knikte. Wat hij zei was waar. "Dat ben ik met je eens. Al moet ik wel moeite doen om me in te houden." Zei ik met een knipoog. Ik ging van zijn schoot af en kwam naast hem zitten. "Dus... Wat wil je nu doen?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Brooke knikte, gelukkig was ze het dus met me eens. "Dat ben ik met je eens. Al moet ik wel moeite doen om me in te houden." Zei ze met een knipoog. Ze ging van mijn schoot af en kwam naast me op de badrand zitten. "Dus... Wat wil je nu doen?" Ik haalde mijn schouders op en krabte heel eventjes door m'n krullen heen. "Uhm, we kunnen opnieuw proberen om een film te kijken en deze keer echt iedereen te vragen?" Ik hoopte dat het dan alleen wel zou werken en we niet zoals net alleen zouden zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you