• Ik ga al mijn quizen verwijderen , EN dan weer helemaal overnieuw beginnen ,maar dan ook echt goed, DUs elke dag een nieuwe deel fseu ..
    Vanmiddag 2 uur gaat alles weg ,
    Iedereen die een serie van mij wil ''overkopen' kan dat nu melden ,wnt vanmiddag is duss alles weg ;)


    Mijn serie's die te koop staan:

    Dance girl! Dance to the dead! (5)
    het gaat over Say, Say zit op streetdance en heeft een goed leven tot haar vader plots komt te overlijden, HEt gaat slecht op school en haar moeder gaat elke dag naar het graf. Say weet niet goed wat ze met haar verdriet moet doen duss stopt ze alles maar weg, Met het dansen kan ze alle pijn even vergeten , Maar dan gaat ook de dansschool Failiet, Als haar moeder dan ook nog zelfmoordneigingen krijgt is Say ten einde raad, Ze springt van een brug af, Als ze weer wakker word is alles anders, Ze moet naar een pleeggezin in Duitsland. haar pleegouders hebben al een dochter : Michelle MIchelle is presies het tegenovergestelde van Say. Door de sprong heeft Say ook moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat ze ooit weer normaal zou kunnen lopen al opgegeven, Maar Say zet door.. Zal het haar lukken?? Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon.. Th komt er neit in voor, Wilson Gonzales & Jimi Blue wel, Ik weet nog niet of het een lovestory word maar sowel , dan wel een lovestory van een bed8 persoon


    The Scars Remind Me That You're Gone (4) VERKOCHT ^^
    Het gaat over de 14jarige Raven,, Haar vader is weggegaan toen ze 8 was En haar moeder negeert haar, Haar lichaam sit onder krassen en blauwe plekken waarvan se geen flauw benul heeft hoe die daar komen, Maar het boeit Raven allang niet meer,, Net soals het niemand boeit..


    The voice inside my head , Makes it dangerous to speak... (1)
    Djamila is onzeker over zichzelf. Niet alleen over haar uiterlijk ,maar ook over haar innerlijk. Is ze wel aardig genoeg voor de mensen om haar heen? Is ze mieschien tè aardig voor de mensen om haar heen? Het maakt Djamila zo gek dat ze besloten heeft om alles buiten te sluiten. Ze praat ook niet meer , Bang om iemand een plaatsje in haar hart te geven ,Bang dat alles in haar hoofd nog verwarder word.. Op haar oude school werd ze gepest hierom en daarom hebben haar ouders besloten haar naar een privèschool te sturen. Djamila valt wel erg op tussen de rijkelui's kinderen. Nog steeds verbied ze zichzelf om te praten ,maar wat als die ene jongen ,DE populairste jongen van de school verlieft op haar word? Verlieft op haar stijl ,haar ogen ,haar lach.. Maar dan gebeurt er iets wat alles voor Djamila verandert .. Iets wat ze MOET zeggen ,iets waar ze zich voor schaamt,, iets wat haar gek maakt ,, Maar belangrijker: Iets dat haar dingen laat doen die ze niet wil..


    What if drawing become's an addiction.. (3)Verkocht^^
    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent? Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt. Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt? Kan iemand haar nog helpen..?


    Crack a bottle

    NEEEEEE!!!
    Je mag ze niet alemaal weg doen!! :'(
    Hoezo dat nu weer?!


    Dunno ><

    alleen mijn sa's blijven (A)


    Crack a bottle

    NEEEEEE!!!
    Je mag ze niet alemaal weg doen!! :'(
    Hoezo dat nu weer?!


    Gwn ,, Ik wil overnieuwe beginnen maar dan helemal goed wnt nu stop ik telkes naa 4 delen met een serie duss XD


    Crack a bottle

    (...)

    Gwn ,, Ik wil overnieuwe beginnen maar dan helemal goed wnt nu stop ik telkes naa 4 delen met een serie duss XD


    Nouw ja zeg,, Dan moet je dat niet doen he >.<


    Dunno ><

    De serie's heb ik erbij gezet =D
    Sorry als ik hem al aan iemand anders had beloofd ofzo maar aangezien niemand ze egt ''ophaalt'' moet je hem maar weer overnieuw kopen ^^


    Crack a bottle

    Ik wil The Scars Remind Me That You're Gone wel, maar ik weet niet of ik die echt bij kan houden, mag ik proberen? (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik gaa alles NU verwijderen ,duss ,wie wil der nog 1 ? anders gaat alles NU weg, PS: Je mag ook een idee overnemen hea:P duss dan neem je mijn idee over en begin je gwn weer van deel 1 ^^
    Wnt ik doe er tog nixx meer mee ><


    Crack a bottle


    What if drawing become's an addiction..
    Die is cuwl ;o
    die wil ik Ö xXD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ALLES IS VERWIJDERT X'D
    DUs ,het enige wat je nog kunt doen is een idee overnemen ^^


    Crack a bottle