• "I can't do anything"
    Hopeless,
    helpless,
    worthless,
    loneliness.
    The thing I want the most, I haven't. 'happiness'.

    "I will give you that one word, we're the same Malfoy" said Snape's daughter.



    Labyrinthine • Draco Malfoy


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Gone
    Nightfall
    Let's Battle


    Allemaal Draco Malfoy verhalen ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:43 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Square heeft er veel staan.

    Alle HP fanfics? Ik heb vierendertig losse stories, dus ik denk dat ik daar liever niet aan begin. :'D

    Hier staan ze allemaal op een rijtje. Als je op zoek bent naar goede HP fic moet je trouwens ook eens bij Jip en Lizz kijken. Zij zijn mijn twee favoriete schrijfster hier op Q op dit moment. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Albus Potter en de bloedlijn der wederkeringen



    Albus gaat naar zijn eerste jaar op zweinstein. hij dacht dat het heel leuk en makkelijk zou gaan. dat dacht hij. Albus Potter treed in de voetsporen van zijn vader, Harry Potter. maar of hij net zo dapper en slim is netels hem, weten we niet.
    Albus Potter is de middelste zoon van Harry Potter. en is een fan fiction verhaal door mij. het verhaal speelt zich af precies na de laatste moment van de laatste film van Harry Potter.

    er zitten Nederlandse Termen in om het zo realistisch mogelijk te maken. (ja ik weet.. het is een fantasie, fan fiction verhaal..) met realistisch bedoel ik, wat de karakters ook echt zouden gaan zeggen. Net als wat de proff schrijvers ook doen.




    karakters :
    -Albus Potter
    -Scorpius Malfoy ( Malfoy klinkt beter dan Malfidus (: )
    -Aeriona vonkel : betekenis; vrede ( ik weet rare betekenis maar ik vond de naam intelligent klinken XD )
    -Ralf Dilsen : betekenis; Rode Wolf


    en nog veel meer




    ong. 1000 tot 10 000 woorden per hoofdstuk (:








    http://www.quizlet.nl/stories/123956/albus-potter-en-de-bloedlijn-der-wederkeringen/

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 21:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    Albus Potter en de bloedlijn der wederkeringen



    Albus gaat naar zijn eerste jaar op zweinstein. hij dacht dat het heel leuk en makkelijk zou gaan. dat dacht hij. Albus Potter treed in de voetsporen van zijn vader, Harry Potter. maar of hij net zo dapper en slim is netels hem, weten we niet.
    Albus Potter is de middelste zoon van Harry Potter. en is een fan fiction verhaal door mij. het verhaal speelt zich af precies na de laatste moment van de laatste film van Harry Potter.

    er zitten Nederlandse Termen in om het zo realistisch mogelijk te maken. (ja ik weet.. het is een fantasie, fan fiction verhaal..) met realistisch bedoel ik, wat de karakters ook echt zouden gaan zeggen. Net als wat de proff schrijvers ook doen.




    karakters :
    -Albus Potter
    -Scorpius Malfoy ( Malfoy klinkt beter dan Malfidus (: )
    -Aeriona vonkel : betekenis; vrede ( ik weet rare betekenis maar ik vond de naam intelligent klinken XD )
    -Ralf Dilsen : betekenis; Rode Wolf


    en nog veel meer




    ong. 1000 tot 10 000 woorden per hoofdstuk (:








    http://www.quizlet.nl/stories/123956/albus-potter-en-de-bloedlijn-der-wederkeringen/


    Ik hou van Albus, dus ik ga even een kijkje nemen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    Love isn't perfect
    Een verhaal over hoe Sirius verliefd wordt. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?
    Dit verhaal is afgelopen dus je kan het heerlijk in 1 keer uitlezen als je wilt.


    Raindrops
    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven veel samen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school. Scorpius Malfoy, is blijven zitten en zit nu in haar jaar. Hij zoekt haar constant op, iets wat ze niet begrijpt. Wat wil hij?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    There's no way out, the only way is going right through.
    Get your thoughts in line, abandon your fears...
    As you have to sacrifice your honesty and feel guilty in return.
    This is how you can be family.




    De gezusters Caxton, gewoon twee puurbloed heksen die met hun sociale vaardigheden zich heel doodnormaal kunnen mengen tussen de andere in Hogwarts. De speciale band tussen Amore en Charlotte is simpel met het blote oog te zien, ondanks je eerst langs Amore's overbezorgde persoonlijkheid heen moet kijken. Maar hun vredige schooltijd wordt vij snel geteisterd als hun grootste geheim binnen de familie op de proef wordt gesteld bij het zien en bevriend raken met Harry James Potter; hopend dat de gelijkenis niet te groot is. Docenten worden waakzaam en oplettend op het duo, verward en onzeker over feit dat deze twee meisjes misschien de dochters zouden kunnen zijn van Liza Potter, de ietswat oudere zus van de bekende James Potter die zijn leven verloor dankzij de komst van The Dark Lord. Het was voor de gehele magische wereld onbekend wat en hoe het was afgelopen met zijn zuster. Het was wel duidelijk dat geen één Potter veilig zou zijn.
    De zusjes leven met het geheim en gevaar als het geheim uitkomt. De leugens stappelen zich op, ieder jaar weer en Amore's familiegevoel is het grootste gevaar van allen.



    The never unsolved, unwritten story of my OC.
    Officieel begonnen door RPG's in 2009
    Alleen Amore Holly Caxton aka Potter is van mij.
    Charlotte en alle andere OC's zijn van oude vrienden van mij waarmee ik RPG'de als Amore.
    Alle feiten & gebeurtenissen zijn zoals ze origineel verlopen zijn.
    Zal afwijken van de originele boeken en films

    Link

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 15:59 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''



    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Alle HP fanfics? Ik heb vierendertig losse stories, dus ik denk dat ik daar liever niet aan begin. :'D

    Hier staan ze allemaal op een rijtje. Als je op zoek bent naar goede HP fic moet je trouwens ook eens bij Jip en Lizz kijken. Zij zijn mijn twee favoriete schrijfster hier op Q op dit moment. ^^


    That is so sweet of you.

    Anyway, here's my story. ^^ Take a look.



    Percy Weasley has been fighting to be the best all his life. He gets good grades, he's responsible; he'll always be on top. But that pressure will take it's toll on a person. As the seventh year draws to a close, Percy notices he seems to be breaking. He's struggling to keep his grades perfect, keep his family out of trouble and keep his girlfriend happy.
    While Percy's whole life spirals out of control, he struggles to find peace and happiness. Darkness closes in on Percy's mind and threatens to crush him.
    And just when Percy thinks he can't take it anymore, Oliver Wood walks into the picture. And to his surprise, this not only complicates things, but also brings a strange kind of happiness. A happiness that's doomed to be crushed.

    This story includes:
    * Homophobia
    * Self-harm
    * Mental instability
    * 16+


    Please enjoy!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stand Alones || HP

    Enkele one shotjes die ik een aantal jaar geleden heb geschreven en waarvan ik dacht 'och waarom smijt ik ze niet op het internet?'
    Er zit echt vanalles tussen, een one shot met Hermelien in de hoofdrol, eentje met de Marauders, een andere met Tops en Lupos,
    de meesten zijn gecreëerd om een lach op het gezicht van de lezer te toveren, maar die over Tops en Lupos is iets serieuzer,
    anyway veel leesplezier :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Gelukkig heb ik der maar 1 waaraan ik zelf schrijf en 1 waaraan ik samen met Dpotter aan schrijf..

    Changes in my Life °Harry Potter° |||Severus Snape|||



    Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Flok, haar vader is Severus Snape. Leraar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Flok heeft haar vader maar weinig gezien. Op haar derde levens jaar is haar vader verdwenen, zo uit het niets.
    Waar zij nog al erg door over stuur geweest is. Ze heeft nachten lang om haar vader gehuild omdat hij niet meer bij hen was.
    Severus Snape heeft niets maar dan ook niets gedaan om terug te komen in de acht jaar dat Voldemort niet meer is herrezen.
    En tot op de dag van vandaag nog steeds niet terug gekeerd is uit de 'dood' zoals mensen denken.
    Severus Snape heeft in de tijd van de Death Eaters toen Voldemort aan de macht was voor dat Harry Potter hem het leven gekost heeft.
    Door Lilly Evers Potter een spreuk van de liefde, die terug kaatste door het enige wezen wat leefde, kon Voldemort Harry Potter niet doden.
    Severus Snape heeft een relatie met Aurora Lillian Moriah Emerald Herlihy een Muggle.
    Hij houd zielsveel van deze vrouw maar heeft nooit de moed gehad om terug te keren.
    Welke reden heeft Severus Snape hiervoor?
    Dat hij niet eerder is terug gekeerd, en waarom laat hij zijn dochter en zijn geliefde in de steek?
    Hoe gaat Flok hierover denken en wat vind zij van zo'n vader?
    Ziet zij hem wel als haar vader?
    En wat gebeurt er als Flok een brief krijgt toegezonden van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, dat zij is uitgenodigd en uitgekozen om daar op school te komen.
    Terwijl haar vader nog geen dag terug is en aan de keukentafel zit.
    Ze ziet haar vader weer na acht jaar terug en weet niet wat ze moet denken.
    Ze weet niet of haar moeder hier wel over heeft gesproken.
    Snapt niet waarom haar moeder hem gewoon aan de keukentafel laat zitten, zonder ook meer een klein beetje boos te zijn.
    Welke geheimen worden voor haar verborgen gehouden en wat gebeurt er als Flok daadwerkelijk ook naar Hogwarts toegaat, en les krijgt van haar vader, Professor Snape leraar Potions een van de strengste en door leerlingen bestempeld als niet een van de liefhebbende leerkrachten.
    Hoe gaat Snape om met zijn dochter, wanneer zij bij hem in de klas komt, en hoe gaat het contact tussen vader en dochter worden?
    Gaat Flok hier goed mee om en laat ze het der bij, dat haar vader haar heeft achter gelaten toen zij 3 jaar oud was.
    Welke vragen sijpelen er bij haar het hoofd binnen en gaat zij het aan Snape vragen?
    Kom de heer van het duister terug?
    Laat hij zijn zijn geliefde en zijn dochter dan weer achter of blijft hij bij zijn gezin?


    Hoop dat je het leuk lijkt om te lezen.
    Alvast reuze bedankt..

    XxX
    Sonyara..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Gelukkig heb ik der maar 1 waaraan ik zelf schrijf en 1 waaraan ik samen met Dpotter aan schrijf..

    Changes in my Life °Harry Potter° |||Severus Snape|||



    Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Flok, haar vader is Severus Snape. Leraar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Flok heeft haar vader maar weinig gezien. Op haar derde levens jaar is haar vader verdwenen, zo uit het niets.
    Waar zij nog al erg door over stuur geweest is. Ze heeft nachten lang om haar vader gehuild omdat hij niet meer bij hen was.
    Severus Snape heeft niets maar dan ook niets gedaan om terug te komen in de acht jaar dat Voldemort niet meer is herrezen.
    En tot op de dag van vandaag nog steeds niet terug gekeerd is uit de 'dood' zoals mensen denken.
    Severus Snape heeft in de tijd van de Death Eaters toen Voldemort aan de macht was voor dat Harry Potter hem het leven gekost heeft.
    Door Lilly Evers Potter een spreuk van de liefde, die terug kaatste door het enige wezen wat leefde, kon Voldemort Harry Potter niet doden.
    Severus Snape heeft een relatie met Aurora Lillian Moriah Emerald Herlihy een Muggle.
    Hij houd zielsveel van deze vrouw maar heeft nooit de moed gehad om terug te keren.
    Welke reden heeft Severus Snape hiervoor?
    Dat hij niet eerder is terug gekeerd, en waarom laat hij zijn dochter en zijn geliefde in de steek?
    Hoe gaat Flok hierover denken en wat vind zij van zo'n vader?
    Ziet zij hem wel als haar vader?
    En wat gebeurt er als Flok een brief krijgt toegezonden van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, dat zij is uitgenodigd en uitgekozen om daar op school te komen.
    Terwijl haar vader nog geen dag terug is en aan de keukentafel zit.
    Ze ziet haar vader weer na acht jaar terug en weet niet wat ze moet denken.
    Ze weet niet of haar moeder hier wel over heeft gesproken.
    Snapt niet waarom haar moeder hem gewoon aan de keukentafel laat zitten, zonder ook meer een klein beetje boos te zijn.
    Welke geheimen worden voor haar verborgen gehouden en wat gebeurt er als Flok daadwerkelijk ook naar Hogwarts toegaat, en les krijgt van haar vader, Professor Snape leraar Potions een van de strengste en door leerlingen bestempeld als niet een van de liefhebbende leerkrachten.
    Hoe gaat Snape om met zijn dochter, wanneer zij bij hem in de klas komt, en hoe gaat het contact tussen vader en dochter worden?
    Gaat Flok hier goed mee om en laat ze het der bij, dat haar vader haar heeft achter gelaten toen zij 3 jaar oud was.
    Welke vragen sijpelen er bij haar het hoofd binnen en gaat zij het aan Snape vragen?
    Kom de heer van het duister terug?
    Laat hij zijn zijn geliefde en zijn dochter dan weer achter of blijft hij bij zijn gezin?


    Hoop dat je het leuk lijkt om te lezen.
    Alvast reuze bedankt..

    XxX
    Sonyara..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Hogwarts + the golden compass
    Een verhaal over een meisje die voor het eerst naar Zweinstein gaat met haar Verbinding Foxie
    OP verhaal, wel gewoon Zweinstein

    Second generation mix all stories || Harry Potter
    Een Engels verhaal over de zonen en dochters van Harry, Ginny, Loena, Marcel, George, Angelique, Ron en Hermelien. Teddy heeft ook een rol ;)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 14:12 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }