• Hoi,

    Eerst wil ik even melden dat ik niet echt wist waar dit topic hoorde, waardoor ik het hier besloot te zetten.
    Maar dus, ik zit in het laatste jaar van het middelbaar hier in België,
    samen met mijn klas heb ik besloten een fuif te organiseren voor de eindejaarsreis.
    We moeten daarvoor een poster/affiche hebben en nu vroeg ik me af of jullie wisten waar je vette, coole etc lettertypes vond voor de naam.

    Hopelijk kan iemand me helpen

    xxx

    Word? :'D

    Wil je toffe fonts? Dan zou ik naar dafont.com gaan (:


    To infinity and beyond •

    http://www.messletters.nl/


    You can't not look cool with a crossbow.

    In word kun je idd heel veel verschillende lteertypes vinden en kun je zo uitproberen wat je leuk en passend vind


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Vivere schreef:
    Wil je toffe fonts? Dan zou ik naar dafont.com gaan (:


    Heel hard bedankt, hier vind je er echt veel!

    Payneless schreef:
    (...)

    Heel hard bedankt, hier vind je er echt veel!


    Klopt! Ik doe zelf een grafische opleiding. Dus als ik iets moet maken waar ik echt een origineel font voor wil gebruiken, dan zoek ik daar gewoon tussen! (:


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Klopt! Ik doe zelf een grafische opleiding. Dus als ik iets moet maken waar ik echt een origineel font voor wil gebruiken, dan zoek ik daar gewoon tussen! (:


    Enkel bne ik nogal een kluns en snap ik niet hoe je ze gedownload krijgt, alea zo met die boekjes xd
    je snapt me wel hoop ik

    Payneless schreef:
    (...)

    Enkel bne ik nogal een kluns en snap ik niet hoe je ze gedownload krijgt, alea zo met die boekjes xd
    je snapt me wel hoop ik


    Het is niet zo moeilijk hoor, wanneer je een lettertype wilt. Druk je rechts op het 'download' knopje. Dan download hij 'm naar je computer en als 't goed is (bij m'n Mac komt ie' in de download lijst te staan. Weet niet hoe dat bij een Windows is?) en dan dubbel klikken en dan installeert ie' hem als het goed is!


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Het is niet zo moeilijk hoor, wanneer je een lettertype wilt. Druk je rechts op het 'download' knopje. Dan download hij 'm naar je computer en als 't goed is (bij m'n Mac komt ie' in de download lijst te staan. Weet niet hoe dat bij een Windows is?) en dan dubbel klikken en dan installeert ie' hem als het goed is!


    Oke fantastisch, dankjewel! (flower)