Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Ik voel me best wel arrogant dat ik dit zeg maar... Mijn presentatie vanmiddag binnen het groepje was echt het beste. Ik snap niet waarom ze die van mijn projectgenoot beter vonden. Zij moest naar haar blad kijken en was vrij chaotisch in haar praten, niet echt een samenhangend verhaal. En dat terwijl ik niet eens keek naar mijn steekwoorden en ik had voor mijn gevoel een duidelijk en professioneel verhaal. Zouden ze mij dan niet mogen of zit ik echt in mijn eigen wereldje? Pfff toch lastig dit.
Heel erg stiekem hoop ik nu dat er niet nog een auto bijkomt, waardoor jij niet mee zou kunnen. Weet je tenminste dat je je wat respectvoller moet gedragen tijdens de training en niet alleen maar moet ouwehoeren.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Yesh. Mag gewoon stage lopen bij m'n eigen Kruidvat. Word heerlijk die 1,5 jaar. Denk ik. Nee, dat weet ik zeker. En ik heb weer de sleutels van de winkel, vind ik zo cool.
stay safe because I like being alive at the same time as you