• Nog drie tot de honderd *O*




    Berna - Hayes - 9 November | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Davies - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Alphadi - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Myke - Incantatem - 25 juli | 16
    Kayleigh - CookieKay - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15




    DE GROTE 100STE TOPIC LOTING

    Hoe gaat het te werk?

    Aangezien iedereen het 100ste topic wil, hebben we besloten om er een loting van te maken. Voor deze ene keer is het niet degene met de laatste reactie, om spam momenten te voorkomen. Ik zal, als het 99ste topic is geopend, al jullie namen in een hoed doen, waarna ik een onschuldig iemand zal laten trekken.

    Hoe kan je je opgeven?

    Je stuurt een PB naar Aniek - Davies -, zodat ik weet dat jij het 100ste topic wilt hebben. Als je dit niet doet, maak je ook geen kans op het 100ste topic!

    Zijn er regels?

    Ja, er is één regel. Je moet erg actief in dit topic zijn om het 100ste topic te mogen. Het zou immers niet eerlijk zijn. Daarom moet je van jezelf weten of je de laatste tijd erg actief bent geweest in dit topic. Als je twijfelt, kan je het natuurlijk gewoon aan iedereen vragen.

    Je hebt tot 4 september de tijd om Aniek een PB te sturen! - JE KUNT NIET MEER INSTUREN.

    Succes, iedereen en laat de loting immers in jullie voordeel werken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthos schreef:
    (...)

    Ik ben gek op bromances, vind ze over het algemeen ook leuker. Al is mijn favo RPG een niet-bromance RPG. Maar dat komt meer door de awesome verhaallijn.


    Same. Same. Wat is je favoriete rpg? Ik had die toen ook maar ze gingen allemaal dood, daarom wil ik zo graag zelf een aanmaken want leuke met de boys zie ik niet. D: Of wel, maar die zijn al bezig. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Dat klinkt super tof. Sowieso dat er dan wel iets kan ontstaan *O* haha.


    Okay, (zal ik die zomenteen proberen te openen? (Is deze beschrijving duidelijk genoeg? Ik kan er ook nog iets bijplaatsen van: Welke banden zijn echt, en wie is van plan de ander daarna keihard te verraden? Welke complottheorieën hebben de jongens in hun achterhoofden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?)
    En komt er dan ook nog een andere familie bij? Gezien het anders een oneven aantal word.
    (Zullen wij dan trouwens bromancen ^^)


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Okay, (zal ik die zomenteen proberen te openen? (Is deze beschrijving duidelijk genoeg? Ik kan er ook nog iets bijplaatsen van: Welke banden zijn echt, en wie is van plan de ander daarna keihard te verraden? Welke complottheorieën hebben de jongens in hun achterhoofden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?)
    En komt er dan ook nog een andere familie bij? Gezien het anders een oneven aantal word.
    (Zullen wij dan trouwens bromancen ^^)


    Ja, is goed. Die laatste zin mag er van mij bij, die vind ik goed. ^^ Ja, een andere familie lijkt me ook het beste. Ook met meisjes dan denk ik?
    Wie wil jij? Dan kan je die reserveren :3 ik wil het liefste Haz of Lou. EN JAAAAA, wij bromancen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Same. Same. Wat is je favoriete rpg? Ik had die toen ook maar ze gingen allemaal dood, daarom wil ik zo graag zelf een aanmaken want leuke met de boys zie ik niet. D: Of wel, maar die zijn al bezig. :')


    Let's Play A Game. Beetje dood daar, alleen ik en Esmee (Makeilon) reageren nog.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Let's Play A Game. Beetje dood daar, alleen ik en Esmee (Makeilon) reageren nog.


    Oh ja, daar heb ik wel is stukjes van gelezen. Stalker. Maar doe ik bij meerdere rpg's, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja, is goed. Die laatste zin mag er van mij bij, die vind ik goed. ^^ Ja, een andere familie lijkt me ook het beste. Ook met meisjes dan denk ik?
    Wie wil jij? Dan kan je die reserveren :3 ik wil het liefste Haz of Lou. EN JAAAAA, wij bromancen. :'D


    Ja, tuurlijk. (Broertjes en zusjes kunnen ook denk ik?)
    IK WIL LIAM NATUURLIJK.


    Reality's overrated.

    Essink schreef:
    (...)

    Oh ja, daar heb ik wel is stukjes van gelezen. Stalker. Maar doe ik bij meerdere rpg's, haha.


    Haha. Ik vind dat echt een geweldige RPG. I don't know why.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk. (Broertjes en zusjes kunnen ook denk ik?)
    IK WIL LIAM NATUURLIJK.


    DAN IK WIL LOU. LILO IS SO CUTE. LIRRY OOK. MAAR LILO IS ALL OVER THE TOP. :'D Behalve Larry dan, niemand kan daaraan tippen, haha.
    Ja, doe maar, anders zijn er helemaal geen meisjes. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoe moet de RPG trouwens gaan heten?


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Haha. Ik vind dat echt een geweldige RPG. I don't know why.


    Dat idee van die rpg is ook goed. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    DAN IK WIL LOU. LILO IS SO CUTE. LIRRY OOK. MAAR LILO IS ALL OVER THE TOP. :'D Behalve Larry dan, niemand kan daaraan tippen, haha.
    Ja, doe maar, anders zijn er helemaal geen meisjes. (:


    INDERDAAD. ADKLFAJDFLK.
    Okay. Ik ga nu bezig.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    Hoe moet de RPG trouwens gaan heten?


    Bad. Bad. Bad. Ik haat titels D: is niet voor mij weggelegd. Let me think.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthos schreef:
    (...)

    INDERDAAD. ADKLFAJDFLK.
    Okay. Ik ga nu bezig.


    Succes. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Bad. Bad. Bad. Ik haat titels D: is niet voor mij weggelegd. Let me think.


    Haha. Okay.


    Reality's overrated.

    Essink schreef:
    (...)

    Bad. Bad. Bad. Ik haat titels D: is niet voor mij weggelegd. Let me think.


    Als jullie niks kunnen bedenken kan ik wel wat bedenken..


    Danmarks Dynamite.