• Nog drie tot de honderd *O*




    Berna - Hayes - 9 November | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Davies - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Alphadi - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Myke - Incantatem - 25 juli | 16
    Kayleigh - CookieKay - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15




    DE GROTE 100STE TOPIC LOTING

    Hoe gaat het te werk?

    Aangezien iedereen het 100ste topic wil, hebben we besloten om er een loting van te maken. Voor deze ene keer is het niet degene met de laatste reactie, om spam momenten te voorkomen. Ik zal, als het 99ste topic is geopend, al jullie namen in een hoed doen, waarna ik een onschuldig iemand zal laten trekken.

    Hoe kan je je opgeven?

    Je stuurt een PB naar Aniek - Davies -, zodat ik weet dat jij het 100ste topic wilt hebben. Als je dit niet doet, maak je ook geen kans op het 100ste topic!

    Zijn er regels?

    Ja, er is één regel. Je moet erg actief in dit topic zijn om het 100ste topic te mogen. Het zou immers niet eerlijk zijn. Daarom moet je van jezelf weten of je de laatste tijd erg actief bent geweest in dit topic. Als je twijfelt, kan je het natuurlijk gewoon aan iedereen vragen.

    Je hebt tot 4 september de tijd om Aniek een PB te sturen! - JE KUNT NIET MEER INSTUREN.

    Succes, iedereen en laat de loting immers in jullie voordeel werken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het shirt dat ik wilde kostte 49 pond, dus no way :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Precies.
    N'ah, ik heb nog wel wat gekocht, gelukkig. c:


    Beter. ^^ Toen ik uit London terug kwam had ik sowieso twee keer mijn bagage dan toen ik heen ging :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amliande schreef:
    Het shirt dat ik wilde kostte 49 pond, dus no way :Y)


    Dat snap ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Beter. ^^ Toen ik uit London terug kwam had ik sowieso twee keer mijn bagage dan toen ik heen ging :3


    HAHHAHAA


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    HAHHAHAA


    Was echt erg :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Was echt erg :3


    Haha, aw.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    his fucking face.


    Danmarks Dynamite.

    Essink schreef:
    (...)

    Heb je dan weer misschien zo'n tof idee als toen voor ons verhaal? (:


    Had ik, ben ik alweer vergeten.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Had ik, ben ik alweer vergeten.


    Awh, jammer. Ik wil het zo zo graag. En er is niets leuks. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Awh, jammer. Ik wil het zo zo graag. En er is niets leuks. D:


    Ik had een bromance-idee. Maar volgens mij ben ik het al kwijt. Ik kan wel iets nieuws proberen. Maar ik denk niet dat het wat gaat worden.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Ik had een bromance-idee. Maar volgens mij ben ik het al kwijt. Ik kan wel iets nieuws proberen. Maar ik denk niet dat het wat gaat worden.


    Bromance *O* me loves bromances. ^^ Het liefst met zoiets, dan toch. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ohja, ik had dat idee dat we nu voor het verhaal gaan gebruiken ongeveer. Maar dan toch ietsjes anders (Ik dacht nooit dat dat idee voor dat verhaal uitgewerkt zou worden. Daarom wou ik een bromance-RPG starten.). Euhm, laat ik het hier op houden:

    De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles (En misschien nog een andere familie?) vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De vijf (zes) familie's en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móeten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer te bedriegen.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    Ohja, ik had dat idee dat we nu voor het verhaal gaan gebruiken ongeveer. Maar dan toch ietsjes anders (Ik dacht nooit dat dat idee voor dat verhaal uitgewerkt zou worden. Daarom wou ik een bromance-RPG starten.). Euhm, laat ik het hier op houden:

    De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles (En misschien nog een andere familie?) vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De vijf (zes) familie's en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móeten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer te bedriegen.


    Dat klinkt super tof. Sowieso dat er dan wel iets kan ontstaan *O* haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Bromance *O* me loves bromances. ^^ Het liefst met zoiets, dan toch. (:


    Ik ben gek op bromances, vind ze over het algemeen ook leuker. Al is mijn favo RPG een niet-bromance RPG. Maar dat komt meer door de awesome verhaallijn.


    Reality's overrated.