• Ik heb deze video al veel vaker gezien, en elke keer als ik 'm bekijk moet ik huilen. Normaal huil ik echt nooit. Echt eens in het half jaar misschien. :'D
    Maar ik zag hem net weer voorbij komen en maakte de domme fout om hem opnieuw te gaan kijken. En telkens als dat stuk met de soldaten komt, moet ik huilen. En dit keer was het zo heftig dat ik gewoon niet kon stoppen, ffs. Het ligt ook vrij persoonlijk aangezien mijn vader meerdere malen is uitgezonden naar andere landen. De laatste keer dat hij ging was naar Afghanistan voor maar 4 maand gelukkig (nouja, blij was ik er natuurlijk niet mee maar het is beter dan een jaar), ik zou hem echt niet meer langer kunnen missen.
    En ja oké dat was dus even mijn softy-moment. Huilen past niet echt bij mij dus het is wel weer genoeg geweest ahum. :')
    Zijn er meer mensen die door dit te kijken een lijn kunnen trekken naar een familielid of kennis die ook wel eens is uitgezonden?

    Daar gaan we weer.. Ik heb dit filmpje nu al zo vaak gezien, en steeds opnieuw krijg ik een brok in mijn keel en moet ik mijn best doen mijn tranen te bedwingen.. Zo ontzettend mooi, zielig, intens.. Wauw. Echt respect!


    Inspiration can hit you any time

    Dat is zo vreselijk mooi, ik zit elke keer te wenen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    omg ik ziet hier echt te janken ofzo :'D
    Bij mij is er nooit iemand uitgezonden maar mijn oma is dit jaar overleden en mijn opa vorig jaar :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Constantine schreef:
    Daar gaan we weer.. Ik heb dit filmpje nu al zo vaak gezien, en steeds opnieuw krijg ik een brok in mijn keel en moet ik mijn best doen mijn tranen te bedwingen.. Zo ontzettend mooi, zielig, intens.. Wauw. Echt respect!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb deze al eens eerder gezien, maar hij blijft mooi! Moest er niet om huilen, maar ik kreeg wel wat brokken in m'n keel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het echt knap gemaakt/gedanst(H)


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf