• Voor alle mensen die nu online zijn:

    Het volgende les uur zit er een erg leuke jongen in mijn klas. Hij zit vooraan en hij zit alleen. Ik zit helemaal en achteraan en ik ben best klein, dus ik kan het bord niet goed zien, omdat er lange mensen voor zitten. Ik kan aan de docent en aan hem vragen of ik naast hem mag zitten. Nu is het tweede punt dat ik een enorme schijtluis ben en dat ik dat niet durf.
    Moet ik het wel of niet vragen, want die jongen is echt heel erg leuk! :$

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Owkee, de les is al een hele tijd voorbij even een update voor jullie die me hebben overgehaald :)

    Hij is nog leuker dan ik dacht! :$ We hebben tijdens de les wat kunnen praten (wel na de uitleg van de docent hoor). Hij heeft precies dezelfde muzieksmaak als ik, we luisteren naar precies dezelfde bands, zoals: Green day / Sum 41 / Red hot chili peppers.
    We zijn beide bezig met ons rijbewijs. :Y) En we hadden beide voorgenomen om in de vakantie de theorie te leren, maar beide hebben we dat niet gedaan hihi. En we dragen hetzelfde merk en dezelfde kleur schoenen, navy blue All stars.
    Owjaa en hij wist mijn naam, hihi, wat ik totaal niet had verwacht! :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw, wat geweldig voor je!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Haha, had de update niet gelezen. Nou, is het toch goed uitgepakt c:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 18:01 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    MissCastle schreef:
    Wauw, wat geweldig voor je!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MissCastle schreef:
    Wauw, wat geweldig voor je!

    Als je nog meer nieuws hebt later, tell me! (:

    Wat lief dat jullie allemaal zo reageren :)
    Ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Eerst elkaar maar even beter leren kennen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is leuk :)
    Zeker ons op de hoogte houden (:

    Volgende keer maar even de klas uitsneaken en de wc binnenglippen. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    doen, je school kan er ook op vooruit gaan ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Comanche schreef:
    Volgende keer maar even de klas uitsneaken en de wc binnenglippen. (wbw)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Comanche schreef:
    Volgende keer maar even de klas uitsneaken en de wc binnenglippen. (wbw)


    Hihi xD Wie weet!
    Nee eerst maar eens kijken of we echt zo goed bij elkaar passen en misschien maar eerst vrienden worden?
    Maar hij is echt leuk! :$ Zijn ogen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    het is altijd zo leuk om mensen te zien die echt helemaal verliefd zijn xD

    veel succes en hopenlijk word het wat ^^


    me: 5% reality, 95% dreams

    Zo schattig!!!!!!
    houd me op de hoogte!
    Dit is een stuk beter dan gtst xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ahw, wat leuk! Hopelijk gaat het wat worden. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zou zeggen, ga nog meer met hem praten. Het klinkt alsof jullie al een aardige klik hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."