• Halloo iedereen. Jullie weten vast wel wie ik ben^^ Ik wilde even zeggen dat ik "lang" niet meer online zou zijn. Want ik kan thuis niet meer op de pc waar internet op staat.. De enige pc met internet staat nu een wachtwoord op, en dat fucked up.
    Er is ruzie thuis, en .. dat is klote |:
    Ik ben nu bij een vriendin (BF) en typ nu snel even deze topic.
    vraag aan de mods en rutger: ik weet niet of het écht van is gekomen dat als je lang niet meer online bent dat je account wordt verwijderd.. dus mijn vraag.. verwijder alsjeblieft mijn account niet! Ik kan misschien lang afwezig zijn op quizlet maar dat zegt nog niet dat ik me account verwijderd wil hebben .. dankje <3
    sorry voor de mensen die mijn serie volgen.. daar komt dus ook niks meer van.. im sorry .. net wanneer het spannend werd.

    Doei. Vaarwel ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En kun je niet in de bibliotheek op de pc gaan? x


    What you see, is what you get.

    Je account wordt niet verwijderd als je lange tijd afwezig bent. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
    Sterkte, meis <3


    Bored.

    Succes <3
    én tuurlijk verwijderen wij je account niet :'D


    when words fail, music speaks.

    En kun je niet in de bibliotheek op de pc gaan? x


    Gaat noggal moeilijk als ik geen bibliotheek pas heb.. en .. daar mag je maar 30 min. en derest moet je dokken |:
    Ik wilde op me broertjes pas maar dat lieten ze niet toe, omdat hun een jeugdpas .. of kinderpas hebben, en ik een volwassenpas.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Gaat noggal moeilijk als ik geen bibliotheek pas heb.. en .. daar mag je maar 30 min. en derest moet je dokken |:
    Ik wilde op me broertjes pas maar dat lieten ze niet toe, omdat hun een jeugdpas .. of kinderpas hebben, en ik een volwassenpas.

    damn, stomme bibliotheekregeling o_O


    What you see, is what you get.

    Gwn héél vaak bij je vriendin langskomen [a]


    when words fail, music speaks.