• Nog vier tot de honderd *O*

Berna - Hayes - 9 November | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Davies - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit- 23 september | 13
    Marlijn - Alphadi - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Myke - Incantatem - 25 juli | 16
    Kayleigh - CookieKay - 21 januari | 13

DE GROTE 100STE TOPIC LOTING

Hoe gaat het te werk?

Aangezien iedereen het 100ste topic wil, hebben we besloten om er een loting van te maken. Voor deze ene keer is het niet degene met de laatste reactie, om spam momenten te voorkomen. Ik zal, als het 99ste topic is geopend, al jullie namen in een hoed doen, waarna ik een onschuldig iemand zal laten trekken.

Hoe kan je je opgeven?

Je stuurt een PB naar Aniek - Davies -, zodat ik weet dat jij het 100ste topic wilt hebben. Als je dit niet doet, maak je ook geen kans op het 100ste topic!

Zijn er regels?

Ja, er is één regel. Je moet erg actief in dit topic zijn om het 100ste topic te mogen. Het zou immers niet eerlijk zijn. Daarom moet je van jezelf weten of je de laatste tijd erg actief bent geweest in dit topic. Als je twijfelt, kan je het natuurlijk gewoon aan iedereen vragen.

Je hebt tot 4 september de tijd om Aniek een PB te sturen! - JE KUNT NIET MEER INSTUREN.

Succes, iedereen en laat de loting immers in jullie voordeel werken.

[ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 18:42 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Leam schreef:
    (...)

Wahh, ik wel?

Ja, is goed, ik heb alleen verder nog niets, haha.

Leam schreef:
    (...)

Essink is leuk.
    Ik mag ook mijn username aanpassen vanavond. Wohooo.
    Welke zijn leuk?
    Simeron / Simmeron / Cimarron.
    Fantome / Fantomme / Fantoome.
    Fare.
    Anthos.
    Caelo.
    Meller.

Of toch één van mijn username's terug? (Caleo, Lake, Paynez, Maberu.)
    Of hebben jullie andere ideeën?

Of toch Eselle / Esmelle / Esmeelle of Esek? (Therrence kan ook nog...)

Anthos vind ik erg leuk!

Ancion schreef:
    (...)

Ja, is goed, ik heb alleen verder nog niets, haha.

Louis en Harry zijn twee totaal verschillende jongens die bij elkaar in de klas zitten en kunnen elkaar niet uitstaan. De één is streng opgevoed. Hij gaat elke week met zijn ouders naar de kerk, en thuis heersen strenge regels.
    De ander is heel vrij, zijn ouders zijn namelijk heel erg rijk en bijna nooit thuis. Hij is dus meestal alleen, wat niet zo leuk is als het lijkt.
    Op een dag hebben de twee op het schoolplein een meningsverschil. Ze vinden beide dat zij het thuis het zwaarst hebben, en maken hier ruzie over. In plaats van het op het schoolplein ter plekke uit te vechten, besluiten ze een maand lang van huis te wisselen. En dan maar zien wie het nu echt het moeilijkst gaat hebben.
    Doordat ze te weten komen hoe het leven van de ander is, beginnen ze begrip voor elkaar op te brengen. Ze groeien op school steeds meer naar elkaar toe en worden vrienden. En uiteindelijk zelfs meer dan dat

Reality's overrated.

Leam schreef:
    (...)

Louis en Harry zijn twee totaal verschillende jongens die bij elkaar in de klas zitten en kunnen elkaar niet uitstaan. De één is streng opgevoed. Hij gaat elke week met zijn ouders naar de kerk, en thuis heersen strenge regels.
    De ander is heel vrij, zijn ouders zijn namelijk heel erg rijk en bijna nooit thuis. Hij is dus meestal alleen, wat niet zo leuk is als het lijkt.
    Op een dag hebben de twee op het schoolplein een meningsverschil. Ze vinden beide dat zij het thuis het zwaarst hebben, en maken hier ruzie over. In plaats van het op het schoolplein ter plekke uit te vechten, besluiten ze een maand lang van huis te wisselen. En dan maar zien wie het nu echt het moeilijkst gaat hebben.
    Doordat ze te weten komen hoe het leven van de ander is, beginnen ze begrip voor elkaar op te brengen. Ze groeien op school steeds meer naar elkaar toe en worden vrienden. En uiteindelijk zelfs meer dan dat

Wauw. Wauw. Wauw. Dat is zo goed! Dat doen we!

Ancion schreef:
    (...)

Wauw. Wauw. Wauw. Dat is zo goed! Dat doen we!

Okay!
    Wie maakt de story? + een idee voor de naam?

[ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 18:55 ]

Reality's overrated.

Leam schreef:
    (...)

Okay!
    Wie maakt de story? + een idee voor de naam?

Het maakte me niets uit bij wie de story komt. En de naam ben ik altijd zo slecht in. D:

Nog 1 uur en 11 minuten en ik heet waarschijnlijk weer Essink *O*

Ah dat is echt een leuk idee Noek!

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

HEY BABY YOU
    YOU GOT WHAT I NEED

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Walsh schreef:
    Ah dat is echt een leuk idee Noek!

Weet jij misschien een titel? Haha.

Again: Filettino ---> Incantatem

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Incantatem schreef:
    Again: Filettino ---> Incantatem

Aangepast. ^^

Ancion schreef:
    (...)

Aangepast. ^^

Dank je. Sorry dat het zo chagrijnig overkwam, ik ben ziek en daar baal ik van en dan kan ik wat knorrig zijn, sorry. Dat ligt aan mij. :c

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Incantatem schreef:
    (...)

Dank je. Sorry dat het zo chagrijnig overkwam, ik ben ziek en daar baal ik van en dan kan ik wat knorrig zijn, sorry. Dat ligt aan mij. :c

Oh, geeft niets. Ik wist dat ik nog wat moest doen maar ik was het vergeten, but dat was jou naam veranderen, haha. Beterschap!

Ancion schreef:
    (...)

Oh, geeft niets. Ik wist dat ik nog wat moest doen maar ik was het vergeten, but dat was jou naam veranderen, haha. Beterschap!

Dank je wel! Hoe is het?