• Lieve lieve mensjes

    Ik heb liefdesverdriet en ik kom er maar niet vanaf. bas en ik horen bij elkaar, en hij ziet het gewoon niet :'( Ik wil hem heel graag vergeten.. heeft iemand tips?

    xxx


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    Ijs eten, films kijken en dingen die met vrienden/vriendinnen die je leuk vind & die je niet aan hem doen denken.


    Physics is awesome

    Blijkbaar vind hij niet dat jij bij hem hoort als hij het heeft uitgemaakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ...
    Afleiding & tijd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap precies hoe vervelend dat voelt. Ik zou zeggen; eet ijs, maar al je liefdesverdriet weg eten helpt niet. Ik zou een avondje flink uithuilen bij vrienden, leuke films kijken en het desnoods op schrijven.


    26 - 02 - '16

    Muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, twilight kijken (en lekker wegzwijmelen bij Taylor Lautner), en vooral niet aan hem denken!!!


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Wat bij mij hielp was chillen veel tijd met je vrienden doorbrengen en gewoon lol hebben


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wat naar. Is dit je eerste liefdesverdriet?
    Praat erover en geef jezelf wat tijd. Neem geen contact met hem op. Zijn er mensen in je omgeving waar je naartoe kunt om te praten of uit te huilen? Ouders, broers/zussen, vriendinnen? Ga heel veel leuke dingen doen. Chocolade ijs eten, winkelen, humoristische films kijken (anders ook verdrietige als je even goed wilt huilen), iets lekkers bakken, gewoon allemaal afleiding zoeken!

    Heel veel sterkte meis, ik weet hoe rot het is. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In het begin zal het moeilijk zijn maar het wordt steeds beter maar zoals iedereen eigenlijk zegt zoek afleiding.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    nerveus schreef:
    Wat naar. Is dit je eerste liefdesverdriet?
    Praat erover en geef jezelf wat tijd. Neem geen contact met hem op. Zijn er mensen in je omgeving waar je naartoe kunt om te praten of uit te huilen? Ouders, broers/zussen, vriendinnen? Ga heel veel leuke dingen doen. Chocolade ijs eten, winkelen, humoristische films kijken (anders ook verdrietige als je even goed wilt huilen), iets lekkers bakken, gewoon allemaal afleiding zoeken!

    Heel veel sterkte meis, ik weet hoe rot het is. (flower)


    Dit is inderdaad de eerste keer dat ik echt liefdesverdriet heb.. iig heel erg bedankt voor de tips!


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    It will get better, I promise.
    Just give it time


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Met vriendinnen afspreken?


    Take me to wonderland

    Met een beetje tijd zal het inderdaad wel beter gaan. Probeer hem uit je hoofd te zetten - ook al is dat in het begin moeilijk - en niet meer te denken dat jullie bij elkaar horen. Als je bij die gedachtengang blijft, is het moeilijk om hem te vergeten. Veel geluk, je komt er wel!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tijd heelt alle wonden.
    Succes, ik weet hoe het voelt.


    :)

    Imber schreef:
    Met vriendinnen afspreken?


    -

    sterkte ermee! liefdesverdriet is vreselijk!
    Ik heb wel een aantal tips voor je wat ik heb gedaan toen ik liefdesverdriet had:
    MUZIEK LUISTEREN! echt waar als je muziek lekker hard aanzet en voluit meezingt vergeet je alles om je heen.
    verder gewoon vooral leuke dingen gaan doen met je vriendinnen, films kijken, iets lekkers bakken als cakejes of een taart of zo.
    Misschien kan je beter een tijdje niet met hem praten, ontlopen hoeft ook weet niet. maar blokkeer z'n nummer eens of zo iets dat scheelt echt.
    en vooral niet teveel piekeren, er zijn echt nog heel veel leuke jongens hoor die jou wel verdienen!


    Life's a game made for everyone, and love is the price.