• Ja ik ben er dit jaar vroeg bij, (='D) want elk jaar als kerstmis aanbreekt weet ik totaal niet wat ik me moet vragen en nu heb ik al een aardig lijstje.=')

    Dit heb ik tot nu toe:


    Marauders map scarf

    Harry Potter fan art bag

    Harry Potter zweinstein afdelings speldjes

    Alleen betwijfel ik het of mijn ouders mij dit willen geven aangezien ze altijd wel een beetje schuw zijn geweest met dingen spenderen aan fandoms, zo hebben ze mij geld gegeven voor mijn verjaardag en kerst en ze weten dat ik het moeilijk vind om zelf geld uit te geven -ik ben erg van het sparen-, maar uiteindelijk heb ik toch mijn sjaal, timeturner en wand gekocht.c:

    Any way, wat vinden jullie van mijn verlang lijstje en staan er al dingen op die van jullie?=D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil eigenlijk vet veel D:


    26 - 02 - '16

    Ik heb een Hogwarts-sjaal gevonden in gewledige kleuren waarbi het Hogwarts embleem niet sterk opvalt, wat dus een sjaal is die minder sterk als fandom item overkomt op het eerste gezicht. Ik heb 'm voor je opgezocht, misschien vind je het wat: Hogwarts scraf.



    Deze Gryffindor-scarf is niet ontzettend fel en erg mooi. Ik zou vooral bij deze sjaal naar een bekende site kijken, ik ken deze site niet. Ook die van de Hogwarts sjaals niet, alleen die stond op de 1e pagina bij Google met ,,Harry Potter shop'', dus dat leek me betrouwbaar. Deze site heb ik gevonden via plaatjes, dus ik weet niet hoever die in de hits kwam met sites. Er zijn meerdere sites die deze sjaal verkopen. Linkje: Gryffindor-scarf

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 0:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jij denkt dat je dat gaat krijgen?

    Ik weet nog niet wat ik ga vragen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sinistre schreef:
    Een platte buik :Y)

    This made my day night. :W


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    This made my day night. :W


    Was niet perse een grapje, maar blij dat je aan het lachen gekregen heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat ik wil hebben; Niks.
    Wat ik ga vragen; Niks.
    Wat ik stiekem denk te krijgen; Niks.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Niets. Omdat m'n vader op eerste kerstdag jarig is. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zelf de 24ste jarig, dus ik vier kerst niet echt en heb al helemaal geen verlanglijstje. ^^


    •*• Lululu •*•

    met kerst doen we meestal geen cadeautjes alleen koop ik meestal wel wat voor mijn ouders gewoon omdat ze van alels voor me doen en altijd klaar staan of ik geef ze een gedicht dat vinden ze ook leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je lijkt m'n oma wel, die kwam er ook in de zomer al bij. :')

    Maar ik heb nog geen idee wat ik wil, meestal verassen mijn ouders mij.


    Do what people say you can't.

    Ik ga naar de bahama's met kerstmis. Iets wat we nog nooit gedaan hebben en ik ben heel blij! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn kerstcadeau voor vorig jaar was een reis naar Londen :3
    Misschien voor jou een reis naar de Warner Bros Studio's van Harry Potter in Londen? Maar dat kost natuurlijk wel veel.
    Of anders de Harry Potter boeken in het Engels? Echt een aanrader, overigens :Y)


    We crave what we can't have.

    Ik weet nog geen eens wat ik voor mijn verjaardag wil hebben. Niet dat ik van plan was om die te vieren, gezien het best wel grote feest van vorig jaar. Maar tegen die tijd heb ik wel wat verzonnen. Waarschijnlijk de nieuwe cd van 1D.


    Physics is awesome

    1. Een nieuwe handtas waar ook mijn laptop inpast.
    Verder ben ik ook nog niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vier geen kerst. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.