• Ik moet volgende week naar het ziekenhuis. Daar krijg ik een conditietest en wordt er flink bloed afgenomen, en loop ik waarschijnlijk de halve dag rond met een infuus.
    En daar gaat het me nog niet eens om.
    Ik krijg voor 24 uur lang een "hartkastje" om. Dit is een soort apparaatje wat met plakkertjes op verschillende plekken bij mijn hart zitten, om mijn hartslag op te meten bij een gewone dag, om te kijken of ik hartproblemen heb.
    Niet alleen dat maakt me bang, maar ook het feit dat we die dag LO hebben. Er wordt me aangeraden om minimaal 1 sportieve activiteit te doen tijdens het dragen, maar het is op school. Ik zit in een soort combiklas, en alle meiden zitten bij elkaar in een kleedkamer. Ongeveer tien van hen (de andere helft van de combinatieklas) weten niet dat ik iets aan mijn spieren heb, en ik ben bang dat er naar gewezen wordt. Dat ik net als op de basisschool het rare meisje ga worden. Ik weet dat de mensen uit mijn eigen klas er geen punt van maken, maar die andere meiden... Ik weet het niet.

    Sorry, maar dit moest er even uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat heftig! Logisch dat je bang bent. Maar ik denk dat mensen er wel naar gaan vragen als ze je zo zien en dan kun je het ook aan hen uitleggen. Ze zullen daar vast wel begrijp voor hebben hoor en anders heb je toch nog lieve vriendinnen die je steunen?
    Heel veel sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou en? Jij moet dat dragen omdat het voor een onderzoek is, daar is niet raars aan. En als ze iets zeggen of wijzen moet je er niets van aantrekken [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol, schijt aan die tutjes :')
    Hun hebben al ''pijn'' als hun nageltje wordt afgebroken.
    Je moet je echt niks aantrekken van wat andere mensen vinden.

    Maar, succes!


    I live for the applause, you will die for it.

    Het kan toch niet onmogelijk zijn om dat te vermijden? Je kan zeggen tegen je leraar dat je je niet zo goed voelt en eerst wat op de wc gaan hangen, dat tegen jij je gaat omkleden de andere al weg zijn. Je kan gewoon tegen je leraar zeggen dat je een medisch probleem hebt en dat je je liever alleen wilt omkleden. Je kan misschien toch LO skippen, en na school nog iets van sport te doen. Je kan vragen aan je leraar dat je omwille van dat ding je liever wat rustig houdt, en gewoon dan kijken wat ze gaan doen en eventueel nog wel rustig mee wilt doen, maar zonder je om te kleren. Je kan vragen aan je vriendinnen van jouw klas om wat voor jou te gaan staan of iets in die aard, kan niet onmogelijk zijn?

    Ik snap best wel dat je je zorgen maakt hoor, maar zeker als meisje lijkt het me niet onmogelijk om 10 minuutjes later te komen :]


    effort never betrays you

    Rivaille schreef:
    Lol, schijt aan die tutjes :')
    Hun hebben al ''pijn'' als hun nageltje wordt afgebroken.
    Je moet je echt niks aantrekken van wat andere mensen vinden.

    Maar, succes!


    26 - 02 - '16

    I know everyone is saying 'Trek je er niets van aan', but I understand how hard that is. Because even if you tell yourself: 'Who cares what they think?', it still gets to you. At least, it does for me. I'm very sensitive, so I could understand that. Just try to stay calm, don't freak out if they do ask about it, and just explain what it's for. There's, sadly, not much more you can do. They might be understanding, they might call you a freak. If they do, they're narrowminded little shits.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dankjewel iedereen, dit fleurt me echt op c:

    Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik denk dat ik er gewoon voor ga en me gewoon omkleed waar ze bij zijn. Als ze dan wat vragen, dan weten ze meteen wat er met me is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    hmm ik snap dat dit best lastig is. Ik ben het wel met Escritura eens dat het lastig is om je ergens niets van aan te trekken. Toch vind ik dat je er vooral niets van moet aantrekken omdat je er simpelweg niets aan kan doen.. Maar je kunt bijvoorbeeld een hemdje onder je kleding dragen die je dan ook onder je gymkleding aanhoudt zodat dat er gewoon overheen zit en niemand het ziet. Veel succes alvast (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Melissa. Listen to me very carefully. Even if this English sentences are wrong spelled or whatever.
    Wij zullen je hiermee helpen. Je bent niet alleen. Ik ga erg kwaad worden als ze onterechte opmerkingen zullen maken of je slap ofzo gaan vinden. Al weet ik bijna zeker dat ze dat niet zullen doen aangezien ze best okee zijn.
    Als ze het wel doen, vergeet dan niet dat jij zoveel beter bent dan hen en dat ze niet weten waar ze over praten. De rest van de klas kent je en staat echt achter je. We love you for how you are.
    I'm sure that M&M think the same about this.

    Als je toch nog heel bang bent volgende week, you know where to find me als je wilt praten.


    :)

    Years schreef:
    Melissa. Listen to me very carefully. Even if this English sentences are wrong spelled or whatever.
    Wij zullen je hiermee helpen. Je bent niet alleen. Ik ga erg kwaad worden als ze onterechte opmerkingen zullen maken of je slap ofzo gaan vinden. Al weet ik bijna zeker dat ze dat niet zullen doen aangezien ze best okee zijn.
    Als ze het wel doen, vergeet dan niet dat jij zoveel beter bent dan hen en dat ze niet weten waar ze over praten. De rest van de klas kent je en staat echt achter je. We love you for how you are.
    I'm sure that M&M think the same about this.

    Als je toch nog heel bang bent volgende week, you know where to find me als je wilt praten.

    This made me cry. But they were tears of happiness.

    Bente, dankjewel.
    En je weet hoe zeldzaam het is dat ik huil.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het was niet meer dan de waarheid. We staan altijd achter je en ik weet dat jij hetzelfde voor mij had gedaan als ik in jouw situatie zat.
    <3


    :)

    Ik heb ook een keer een bloeddruk meter moeten dragen, ook naar mijn werk, en net die dag moest ik voor groepen van vijftig man het kaasverhaal uitleggen. Voelt ook vreemd, maar als je het gewoon uitlegt is er niets aan de hand ;)


    Life is hard and then we die

    Als ze iets gemeens zeggen komt het Quizlet leger achter ze aan.
    Kan je je niet omdraaien zodat ze het niet zien?
    En als ze er iets van zeggen gewoon uitleggen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan ook toevallig even de wc inlopen als je je T-shirt moet verwisselen? Dat valt echt niet op hoor, ook al denk je misschien van wel.


    Chaos is a ladder.

    Awh, dat is vervelend inderdaad. Misschien kan je gewoon even een wc-hok binnen glippen bij het verwisselen van een shirt? Ik denk niet dat de lelaar je zal forceren iets te doen waar je je onhandig bij gaat voelen. En als het een kleinbeetje menselijke lelaar is, zal die het klas op zijn donder geven als ze gaan zitten wijzen en commentaar geven. Dus alles zal wel in orde komen.


    -