• Het Onderwerp is de GoudenKooi, en Toho komt erin voor

    De Rollen:

    1: Later Vriendin van BillyBloemkool: Bezet Bij LindaRUINEDx
    2: Later vriendin van Tominie^^
    3: Vriendin van Gustav:
    4: Vriendin van Georg:


    Wat ik wil weten is:

    Naam:

    Leeftijd:

    Tekst (pas je tekstje aan de rol aan)

    Foto: (emo/Scene)


    xx

    Es Tut Mir Leid, Deze Gaat Niet meer Door^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Later vriendin van Tominie^^ of vriendin Georg.


    Naam: June



    Leeftijd: 16



    Tekst (pas je tekstje aan de rol aan)

    Hoii, je vraagt me waarschijnlijk af wie ik ben wel ik ben de princess van Engeland, Just Kiddin'. Ik ben June en Niet de princess van Engeland (dat was duidelijk toch?). I'm Just a normal Girl in this world. Ik leef al 16 bijna 17^^ jaar op deze wereld. Best lang eigenlijk, ik word oud! Maar dat word iedereen, wish i could stay for ever Young, You Know^^. Ik sta bekent als Miss. Perfect, waarom dat zo is, ach het woord zegt het zelf al, alles moet gewoon perfect zijn aan me. Niet dat ik perfect ben, zo iemand ben ik niet. Zoals ik al zei just a normal girl.Wat deze normale meid van zestien zoal doet in haar vrije tijd, streetdance , drummen en bij vrienden zijn. Ik haat Huppels en nerds. Waarom? Wel huppels because there fake en nerds because there smarder dan me^^. Like logisch toch, oké ik ben maar weer aan het kletsen zoals gewoonlijk. vergeef me Poeperds, maar ik zal nu maar stoppen voor dat jullie me niet vergeven.
    June.



    Foto: (emo/Scene)http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg


    *He's the one.

    Rol: Later vriendin Tommi

    Naam: Michelle



    Leeftijd: 17?



    Tekst (pas je tekstje aan de rol aan):
    Heey Lievord! Ik ben Michelle. Zoals je kunt zien heb ik blond haar, en bruine ogen. ik hou er nogal van om op te vallen, dus aparte kleding enzo en mijn haar getoupeerd. Verder zing en dans ik graag en speel ik piano/keyboard. Ik luister van alles, op dit moment ben ik weer verslaafd aan Lady GaGa en dan vooral van 2 liedjes namelijk; Just dance en Pokerface. Mijn karakter is nogal Bitchy, maar aan de andere kant ook weer lief, behulpzaam en betrouwbaar. Ook hou ik ontzettend veel van tekenen heb inmiddels 2 tekenblokken vol liggen thuis. Met allemaal creaties van mij ^^. Waar je van mij dus echt niet aan mag komen is mijn haar en mijn mascotte x']. Mijn mascotte is een konijn ;] genaamd; Plop x'D. En als je die ook maar met een vingertje aanraakt kom ik bij jou even mijn karate technieken uitvoeren ;P Dus watch out! Maar ik ga weer, ik denk dat ik inmiddels wel genoeg geluld heb! LoveYA.<3



    Foto: (emo/Scene) http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    of;

    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/15.jpg Als je er geen leuke uit kan kiezen meld het dan! dan zoek ik een ander!

    Ik hoop dat ik een rol krijg want het lijkt mij een über geile serie!

    Ik zag dat je opeens de rollen hebt aangepast dus ik heb alles ook even aangepast x'D

    TOOOOOOOOOOOOOOOOOM


    Lalalalalalalala.

    naam;Paris
    Leeftijd;18
    Tekst;geen zin in x]:$
    Plaatje;ook gene zin in ;']


    Lalalalalalalala.

    Schat aangezien iedereen Tom wil wil ik wel Georg.


    *He's the one.

    nee ik hoef niet,heb geen zin in info dus geef Char maar aan Tom x]


    Lalalalalalalala.

    Jij bent lekker aardig ach schat je ziet maar of Tom of Georg. x'D

    SIHAM ik heb btw maar 1buis op me rapport en ik heb voor Duits 94 meteen me beste x'D


    *He's the one.

    dus je zou in de kerstvakantie naar mij mogen?Ö




    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


    Lalalalalalalala.

    dus je zou in de kerstvakantie naar mij mogen?Ö




    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


    Joa dat moet ik nog steeds vragen dat doe ik volgende week wel ofzow als ik durf, ik ben bang dat ik ene nee krijg!!!


    *He's the one.

    Vriendin Gustav.

    Naam: Barbara.
    Leeftijd: 16
    Tekst Hi everybody.<3
    Ik ben Barbara en ik leef 16 jaartjes op de wereld. Ik hou van muziek, maar mijn vrienden zijn ook ontzettend belangrijk. Mijn vrienden groep is groot, en iedereen kent mij dan ook. Ik ben meer 'echter' bevriend met jongens. Gewoon, omdat zij cool zijn. Verder kan ik goed skaten, nee geen ego. Das gewoon zo! Uhm.. Ik moet gaan. xx. Barb,<3
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86725

    Endan wil ik ook nog solisteren naar de Rol van Later vriendin van tommi.[/Gewoonomdatdatleukis]
    Naam: Barbara
    Leeftijd: 17
    Tekst Hi neárds.
    Maak kennis met mij, de beste bitch die je ooit in je leven zult kennen.^^ Ik leef al 17 jaar op deze ondankbare wereld. Mijn vader zwemt in het geld, daar maak ik natuurlijk ook wel een beetje gebruik van [á]. Ik ben geen bitch voor mijn Vrienden hoor. Ik heb trouwens ook veel nepvrienden, die denken dat ze mijn echte vrienden zijn. Ik laat ze voor mijn vieze klusjes opdagen. Ik geloof in de ware, ja. xx. Barbara.<3
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86728

    <3

    Ze staan er<3

    Jah ik ga me niet aanmelden voor een rol aangezien ik er zo af moet.
    maar wil je wat§ zzeggen als de proloog er isn Linda?????


    everything you imagined, and more...

    Jah ik ga me niet aanmelden voor een rol aangezien ik er zo af moet.
    maar wil je wat§ zzeggen als de proloog er isn Linda?????


    ja natuurlijk^^


    Ice-cream Rockt more than you x3