• Oke, ik had dus een collega op mijn werk waar ik tot over mijn oren verliefd op was en nog steeds verliefd op ben. Ik ken hem inmiddels al bijna 2 jaar, helaas is hij gestopt met werken waar ik werk.
    Ik heb hem ooit (beetje dom) via whatsapp verteld dat ik hem echt heel leuk vond. Hij zag mij als een hele goede vriendin. Ik was natuurlijk kapot daarvan...
    Maar ik vind hem nog steeds leuk, en ergens lijkt het of hij niet helemaal eerlijk is geweest toen, want hij weet bv dat ik fan ben van One Direction en er kwamen wel eens liedjes van hun op het werk voorbij en dan ging hij meezingen :)
    En hij ging speciaal op de foto met die kartonnen One Direction die nu in de bios staat vanwege hun film.
    Hij plaagde me altijd maar was ook wel lief tegen me als ik een keer heel sad enzo was.
    Helaas zie ik hem nu vaak nog maar 1x in de week ofzo als hij toevallig langs komt op het werk.

    Idk ik heb jullie advies nodig want het enige waar ik aan kan denken, is hem.


    The Fairytale Happened

    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Comanche schreef:
    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.

    Precies dit. Er zijn genoeg andere leuke gozers die rond lopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Precies dit. Er zijn genoeg andere leuke gozers die rond lopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Comanche schreef:
    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.


    -

    Comanche schreef:
    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Als het een vriend van je is zie je elkaar toch vaker dan 1 keer in de week of zie ik dat verkeerd? Anders gewoon wat proberen te date kijken hoe dat loopt en als je echt merkt dat het voor hem alleen vriendschappelijk is uit je hoofdzetten. Hebben jullie beetje zelfde leven of hebben jullie niet zo veel gemeen? Anders zou ik er sowieso voor gaan en kijken waar het schip strand.

    MarietjeB schreef:
    Als het een vriend van je is zie je elkaar toch vaker dan 1 keer in de week of zie ik dat verkeerd? Anders gewoon wat proberen te date kijken hoe dat loopt en als je echt merkt dat het voor hem alleen vriendschappelijk is uit je hoofdzetten. Hebben jullie beetje zelfde leven of hebben jullie niet zo veel gemeen? Anders zou ik er sowieso voor gaan en kijken waar het schip strand.
    Dat zie je verkeerd :Y) Ik zie veel van mijn Beste vrienden 1x per maand. Dat maakt vriendschap juist zo sterk want hoe lang we elkaar niet gezien hebben heeft geen effect op onze band.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Comanche schreef:
    Hem uit je hoofd zetten. Het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt, maar je gewoon als een goede vriendin ziet. Vrienden helpen elkaar en beuren elkaar op als ze eens down zijn.