16 - 09 - '17
Nog zo een regel die veel mensen niet naleven. Stories activeren zonder hoofdstukken.
SHIT!!! Nee grapje Gewoon op de wang ja Maar het is serieus schattig :'D
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
Cenation schreef: Nog zo een regel die veel mensen niet naleven. Stories activeren zonder hoofdstukken.
Miuccia schreef: (...) Ze mogen twee weken leegstaan he. Ik moet de mijne snel inactiveren van George
Whuut?? Oke dus ik heb 2 ideeen. een Horror -Ja horro :'D- En een normale nou ja in deze tijd en zonder fantasie enzo En die horror is gewoon weg ziek
Horroooooooooooooooooooor!
I don't like!
'' Type Sangster if you can see this. "
Zal ik dat zieke verhaal dan maar schrijven? :'D Het is best wel ziek en vaag. Nou ja niet stront van iemand binnenkrijgen teminste :'D
Ga je gang joh! xp En stuur me link als hij er is of laat gwn iets weten!
Jacconator schreef: I don't like!
Cenation schreef: Ga je gang joh! xp En stuur me link als hij er is of laat gwn iets weten!
Miuccia schreef: (...) Why you dont like Horror?!!! Fhealltóir!!!!!
Jacconator schreef: (...) Op één of andere manier ben ik daar heel gevoelig voor, hoe nepp het er mag uit zien (:
Haha mensen toch De enige film die ik niet meer kan zien is The Grudge, geen enkel deel ervan! Ik heb er ooit een nachtmerrie van gehad en sindsdien hoef ik het niet meer te zien, haha
[ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 17:58 ]
Ja alien W: IK heb honguuuuur