16 - 09 - '17
Owja jullie lopen lekker stage -.-'' Btw: Hoe lang heeft het jou geduurd omdat ding te instaleren van die site Hij is nu al weer een halve dag bezig
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
Euhm, ik had alleen die laatste nieuwe uitbreiding gedownload en dat duurde ongeveer een halfuur fzo? Idk ... ik weet t niet meer
Het duurt lang
Geduld
Arg, tweede jaars zijn irritant. Ik koop ze om om mijn strafwerk te maken(doe ik goed in de tweede weekxd) gaan ze hun nummer eronder zetten-,- ik moet het nog inleveren-,-
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
Lol :'D Weet iemand een goede reden om niet op de training te komen? Ik heb er al een die de waarheid is en de ander weet ik nog niet
Je trainingspak is in de was gekrompen
Idk Tss, er zijn nog steeds mensen die om kudo's vragen, zou ik melden?
Ik heb geen trainingspak :'D Ik moet echt even een goeie hebben!!!
Cenation schreef: Idk Tss, er zijn nog steeds mensen die om kudo's vragen, zou ik melden?
Miuccia schreef: (...) Ik heb al een quiz gemeld vandaag. Dus ja ik zou het doen
Cenation schreef: (...) Maar t is een hoofdstuk en dat kan ik niet melden, dan mail ik gwn
Gedaan. Als een ander niet om een kudo mag vragen, die persoon ook niet
Zo de waarheid En is het normaal om je beste vriend te kussen omdat hij je iets heel schattigs heeft gegeven?
Op de wang ja, op de mond is een beetje vreemd denk ik xp