Als je denkt dat jullie vriendschap nog toekomst heeft , maak een praatje , stuur een kaart, stuur iets op Q , maak iets liefs voor haar , bak koekjes , haal een bosje bloemen ..
Als je denkt dat jullie vriendschap mooi was , maar nu weer toe bent aan andere vrienden en mensen om je heen, laat het gaan ! Stuur haar misschien nog even een berichtje dat je jullie vriendschap leuk en bijzonder vond , en dat je mooie herinneringen heb ! (:
Of je wacht gewoon even met stappen ondernemen , en je laat voor zolang als je wilt !
Ik had een vriendin waarmee ik heel vaak mee speelde , toen we nog bij elkaar in de groep zaten , en toen ging ze naar een andere groep en werd het contact steeds minder. Maar ik weet niet waarom, maar onze persoonlijkheden matchen gewoon ofzo , want na 2 jaar geen contact te hebben gehad ( zij zit nu een jaar onder mij, en ik ben verhuisd) hebben we laatst afgesproken , en skypen we alsof we elkaar elke dag gezien hebben. Onze vriendschap is er nog steeds , dus het kan zeker ! (:
Soms is het goed , en heb je even niet zo veel contact nodig , maar als jullie allebei zin hebben , kun je gewoon weer de vriendschap opbouwen ! (:
' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa