• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

[ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]

"I shut my eyes in order to see.'

I don't know what to do..

Amortensia schreef:
    (...)
    Oei... Fail van de makers. Weet je zeker dat je hem niet voor Fred houdt en die daarnaast wél een oor mist?
    *gaat even kijken*

Ze stonden beiden naast elkaar en hadden beiden beide oren nog. :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Turbo-breien. (krul)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik wil mijn naam veranderen, maar ik kan gewoonweg niks bedenken :')

Such a useless spell.

Meer wol, meer wol, meer wol! Ik wil handschoentje, muts, beenwarmers, hoofdband met strik! Meer meer grijs voor een hoofdband! Zeeman, here's mommy! (krul)

Hmm, verslaafd, soms?

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik kan er echt niet tegen als dingen niet logisch zijn D:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Dit was toch best wel eng, zeg. Sta er nog versteld van. Hoe kan zo iemand zoiets doen?

[ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 22:05 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik snap er echt serieus geen ene fuck meer van.

en nu wachten.....

-

Welke moeder stuurt haar dochter (die nog vakantie heeft) om 10 uur naar bed? Juist, ja. De mijne. Alleen weet ze niet dat ik elke dag pas om 12 uur van mijn gsm af ga :.)

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik voel me nu net zoals wanneer ik een wiskundesom probeer te maken waar ik niks van snap.

Hé, de beginpost is aangepast. (krul) Hehe.

Your make-up is terrible

En dan krijg je ineens een inspiratie boost, maar op het moment dat je wil beginnen met typen is het weer weg. (cat)

Such a useless spell.

Hatsumomo schreef:
    Hé, de beginpost is aangepast. (krul) Hehe.

Ik heb 'm nog wat opgeleukt, hoor!

"I shut my eyes in order to see.'

Oh boy. Ik kijk veel te veel naar jongens. (no_chears)
    Vanmiddag zat er ook al zo'n beest bij mij in de mentorklas. :C
    STOP IT. I DON'T WANT A RELATIONSHIPPPP. :CCC Onderbewuste, je kunt me nog zo erg pushen, maar ik doe alles op z'n tijd.

"Well, well. Look who we've got here!"