• Mensen als je nog mee wilt doen de rollentopic is hierbij weer geopend, ik wil graag zeggen dat degene die al meededen hun personage mogen aanpassen of verwijderen. Je mag natuurlijk ook zo laten. En de ridders zijn erbij gekomen.

Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.

Kaart:

Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan-Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood

Topic twee

[ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:23 ]

Vampire + Servant = Servamp

[ MM- Moiyra Madness.]

Yeah, and people in hell want Slurpees.

{Mein Topieks ^^}

[mijn topics]

I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

[ first post.]

Moiyra Edan Zephyr.

"Lilith waarom volg je me in godsnaam? Ga terug en neem Jayce mee dan kan ik verder." Ik klonk smekend, echt smekend. Ik deed mijn zwaard terug in de schede en vervolgde mijn weg, Lilith zou wel zo slim zijn dat ze terug ging. En Yalen zou vast in het kamp blijven, of achter me aan gaan. Hetzelfde gold eigenlijk ook voor Jayce. Hij zou waarschijnlijk toch wel achter me aan gaan, en dan kon ik maar beter gewoon de waarheid vertellen. Ik had Jayce nodig.. dat merkte ik nu pas. Ik zette Eorar stil en draaide me om op mijn zadel. "Jayce!" Riep ik, waarna ik terug naar hem reed, mijn armen om zijn middel sloeg en mijn hoofd tegen zijn borst legde. "Ga mee, alsjeblieft.." Klonk ik zacht en hopeloos.

Yeah, and people in hell want Slurpees.

(Ga maar weer eens wat scrhrijven, was deze topic zowat vergeten)

Yalen smalp//Zoon van Morgotath//Grijze jager
    Gustator reed over een dorre landweg. Het bos was groot en mijn been voelde opgezwollen en was niet genezen. Ik moest af en toe stoppen om op adem te komenen mijn wond met speeksel schoon te maken, maar na een tijdje begon ik dorst te krijgen en werd het speeksel minder.
    Als de hoop geluk brengt, zou Moiyra vooruit gereden zijn, opweg naar het zuiden, maar aan de andere kant...Nee, ik moest, ookal vertrouw ik haar nog niet helemaal, naar het zuiden, om me voor te bereiden op een komende oorlog.

Ik heb door mijn vakntie, wat al weken terug is, enorm veel gemist van de RPG en ik bedenk me nu pas dat ik me moet uitschrijven. I'm very sorry. :c

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

{Ik wacht nog steeds op Dashwood -_- Is er anders iemand die Kallan zou willen tegenkomen?}

Mensen als iedereen (met een goede rede natuurlijk) niet meer meedoet (en het is dood) ben ik van plan om de RPG overnieuw te maken, daarbij verander ik de rollentopic (wat meer uitgebreider). En kunnen er nieuwe rollen aangemaakt worden.

Dit geld ook voor degene die mee willen doen.

Mensen als iedereen (met een goede rede natuurlijk) niet meer meedoet (en het is dood) ben ik van plan om de RPG overnieuw te maken, daarbij verander ik de rollentopic (wat meer uitgebreider). En kunnen er nieuwe rollen aangemaakt worden.

Eigen rollen kunen behouden worden.

LyraPhoenix schreef:

{Hmm, misschien wel een goed idee. Dan kunnen we ook weer wat extra mensen krijgen, omdat we nu gewoon te ver zijn.... Want ik vind mijn voor deze RPG gecreëerde personage best wel leuk ^^
    Ik vind het altijd zo jammer als RPG's doodlopen, waarin ik zo'n leuk personage heb.}

Ik was van plan om de ridders erbij te gooien, maar iedereen die al meedoet, mag zijn personage houden.

(Dan zou ik wel interesse hebben, want dan kan ik het bijhouden)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

[Uh oh, mijn topics]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[ik wil het wel proberen, maar ik ben wel heel druk met school en sporten en alles, dus verwacht niet dat ik veel zal reageren.]

I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

[Het was wel leuk zo maar misschien is dat beter]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."