• Hallo,

    Ik weet niet of het hier goed staat maar eum ik heb een vraag.
    Er kent vast wel iemand de band hurts?

    Weet er iemand waar ik hun fanmail kan vinden.
    Het is namelijk voor een vriendin van mij.
    En die zou ze graag eens willen schrijven.
    Dus kan er mij iemand effe helpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als je zegt hun en je wilt dat wij het begrijpen moet je het wel in het goede subtopic plaatsen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Als je zegt hun en je wilt dat wij het begrijpen moet je het wel in het goede subtopic plaatsen.


    Ja ik wist niet waar het moest. Dus ja : p

    Amicum schreef:
    (...)

    Ja ik wist niet waar het moest. Dus ja : p


    Dan kijk je waar het moet? Zoals Celebs.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ken hun niet, maar misschien moet je gewoon is rondkijken op internet. Hebben ze geen eigen site waar het te vinden is fzo?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik ken hun niet, maar misschien moet je gewoon is rondkijken op internet. Hebben ze geen eigen site waar het te vinden is fzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cenation schreef:
    Ik ken hun niet, maar misschien moet je gewoon is rondkijken op internet. Hebben ze geen eigen site waar het te vinden is fzo?


    -

    Hatsumomo schreef:
    Als je zegt hun en je wilt dat wij het begrijpen moet je het wel in het goede subtopic plaatsen.


    Er staat toch bij dat het om Hurts gaat? Dan stond het natuurlijk nog steeds niet in het juiste subtopic, maar het was wel duidelijk waar ze het over had.


    OT: Ik heb wel wat nummers van hen op mijn iPod, maar ik ben geen fan. Ik denk dat je het wel op hun website of via Google zult kunnen vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Er staat toch bij dat het om Hurts gaat? Dan stond het natuurlijk nog steeds niet in het juiste subtopic, maar het was wel duidelijk waar ze het over had.


    OT: Ik heb wel wat nummers van hen op mijn iPod, maar ik ben geen fan. Ik denk dat je het wel op hun website of via Google zult kunnen vinden. (:


    Op hun site heb ik nog niet gekeken. Dat ga ik nu eens doen.

    Op hun site staat niks. Dus ik ga morgen proberen zoeken via google. Maar als er iemand het vind stuur mij een privebericht

    Hurts is wel redelijk goed. ^^
    Ik zou ook zeggen: hun site. Of kijk eens op hun facebookpagina. Daar zijn er ook heel actief want bijna elke dag staat er wel iets van hen in mijn nieuwsoverzicht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hurts is wel redelijk goed. ^^
    Ik zou ook zeggen: hun site. Of kijk eens op hun facebookpagina. Daar zijn er ook heel actief want bijna elke dag staat er wel iets van hen in mijn nieuwsoverzicht.


    Ik heb hun site al bekeken niks. Op hun facebookpagina zal het wel denk ik staan.
    Ik heb er nu een bericht naartoe gezonden.
    Dus ik hoop morgen antwoord te hebben.

    Kan er mij iemand helpen? Dat is dus hopeloos : (

    Ik ben geen fan ik vind de muziek wel heel mooi. Helaas kan ik je niet helpen want ik zou het ook zo niet weten.

    Ik kan je ook niet helprn. Het spijt me


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,