Het kan ook Jake niet zijn. Jake heeft geen blauwe ogen, en ik denk niet dat hij zich epileert.
Mijn theorie; Ezra is achter Aria aan gegaan omdat hij haar voor Jake wilde waarschuwen, maar zag dat toen ze naar Ravenswood ging, en ze daar met allerlei A-zaken bezig waren dat hij meteen besefte dat A terug was. Vanaf daar heeft hij ze overal in Ravenswood gevolgd, zelfs tot in de lair, nadat de liars al weg waren. Grunwald zei ook natuurlijk; "He's here", maar dat ze dacht dat ze iemand anders zag, degene waar Ali bang voor is, en eigenlijk Ezra zag.
Ik heb geen idee wie de man zou moeten zijn, en misschien is het wel Jake, maar hij is niet degene die ze vanuit de lair bekeek. Maar aangezien Jake geen pakken of colberts draagt, kom je weer terug bij Ezra, die nog niet eens in Rosewood woonde toen Ali vermist raakte, net als Caleb overigens. Als je dan verder gaat kijken wie een reden heeft om Ali bang te maken, én pakken draagt, dan denk ik persoonlijk aan Byron, maar ik geloof dan weer niet dat hij dit hele gedoe uitdenkt. Iemand anders een idee, die niet Jake is wie het zou kunnen zijn? De enige jongen die dan namelijk in mijn gedachten overblijft is Toby, maar dat lijkt me heel sterk. Zie ik iemand over het hoofd?
Edit: Jenna zou ook wel kunnen, mits ze alleen Redcoat is. Redcoat is pas gekomen ná ze haar zicht terug kreeg.