• heey mensen :)
    Ik vroeg me af wie van jullie FCkip kent
    Zoja
    Wie is jullie lievelingskarakter? ^^
    En wat is je favo aflevering?
    ik vind de deze awesome xD




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik heb het al een tijdje niet meer gekeken, vond het altijd wel om te lachen.


    Chaos is a ladder.

    Nah, zo geweldig vind ik ze niet.

    geheheheh Kwekkwek en als ik John Williams zie begin ik altijd spontaan te lachen door de Judeska actie.
    Wat ik wecht wel geniaal blijf vinden is haar Kwekkwek en JOhn Williams


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    geheheheh Kwekkwek en als ik John Williams zie begin ik altijd spontaan te lachen door de Judeska actie.
    Wat ik wecht wel geniaal blijf vinden is haar Kwekkwek en JOhn Williams


    ja ea ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Yeah Jan Dino is een kennis van me. ( Vaders vriend) hij verplicht me om te kijken(cat) En Sergio (Noltie) is een aangetrouwde oom van mij. Ping ping heb ik ooit gezien tijdens de voorstelling : opstanding van de nerds (of hoe hij ook heette). Maar ik ben het meest van van Judeska maar dan ook echt alleen die aflevering van keizer :]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 19:48 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Onbeskoft. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb het al een tijd niet meer gekeken maar Judeska blijft het leukst.


    We let our battles choose us.

    KIP!
    no clue xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Faisean schreef:
    Yeah Jan Dino is een kennis van me. ( Vaders vriend) hij verplicht me om te kijken(cat) En Sergio (Noltie) is een aangetrouwde oom van mij. Ping ping heb ik ooit gezien tijdens de voorstelling : opstanding van de nerds (of hoe hij ook heette). Maar ik ben het meest van van Judeska maar dan ook echt alleen die aflevering van keizer :]


    ow nice x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Lorde schreef:
    Ik heb het al een tijd niet meer gekeken maar Judeska blijft het leukst.

    she rueles xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Onbeskoft, Judeska is awesome (:

    Humphries schreef:
    Onbeskoft, Judeska is awesome (:


    26 - 02 - '16

    Humphries schreef:
    Onbeskoft, Judeska is awesome (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”