• Zijn er hier nog meer mensen die naar Artez Arnhem gaan en morgen naar de intro? Sorry als dit topic nutteloos is, maar ik ben nieuwsgierig. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:38 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wie wat?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:38 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat is dat?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Nee, ik ben al tweede jaars dus heb geen intro meer :)
    Ik studeer wel dicht in de buurt van Arnhem. In Nijmegen :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Whimsicle schreef:
    Wat is dat?


    De kunstacademie in Arnhem. ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ArtEZ is een kunstschool voor minimaal HAVO, MBO-4,VWO en Hbo-studenten. Het is een kunstvakschool die van lerarenopleiding tot ballet tot digitale kunst e.d. gaat. Het is gevestigd in Zwolle, Arnhem en Deventer of Enschede - dat heb ik niet onthouden. Het heeft ook internationale connecties en is een gerenommeerd en gewaardeerde school.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Helaas niet nee. Ik was in de laatste auditieronde Creative Writing afgevallen, heel erg balen dus, aangezien ik door de eerste twee rondes wel was gekomen. Ik ga nu met een andere studie beginnen, maar denk dat ik volgend jaar weer ga proberen op ArtEZ te komen.
    Welke studie doe jij op ArtEZ? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Filettino schreef:
    ArtEZ is een kunstschool voor minimaal HAVO, MBO-4,VWO en Hbo-studenten. Het is een kunstvakschool die van lerarenopleiding tot ballet tot digitale kunst e.d. gaat. Het is gevestigd in Zwolle, Arnhem en Deventer of Enschede - dat heb ik niet onthouden. Het heeft ook internationale connecties en is een gerenommeerd en gewaardeerde school.


    Enschede, anders heette het geen ArtEZ ;p


    i put the fun in funeral