• Haai.

    Ik zoek dus een titel zoals de omschrijving al zegt x)

    Het verhaal is dat een meisje zwanger raakt. De jongen is er eerst wel voor haar en later niet meer. Als het kindje er is dan komt hij op kraambezoek en beseft hij dat hij er voor de moeder en het kindje moet zijn en zijn badboy gewoontes moet laten voor wat het is.

    Dat is genoeg uitleg toch? Ik wil geen standaard titel als 16 and pregnant want ze is niet eens 16 maar ouder en het is geen standaard pregnancy verhaal als alle anderen, want ze werd niet zomaar zwanger van die badboy.

    Ik ben dus wanhopig op een titel aan het broeden.
    Iemand enige suggesties? Ik zoek trouwens ook nog naar een soundtrack

    Xx

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 6:55 ]


    The Fairytale Happened

    Sorry, ik kom niet verder dan 16 and pregnant en in mijn ogen is wat hier staat wel een standaard pregnancy verhaal.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik kom niet verder dan 16 and pregnant en in mijn ogen is wat hier staat wel een standaard pregnancy verhaal.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik kom niet verder dan 16 and pregnant en in mijn ogen is wat hier staat wel een standaard pregnancy verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Ailurophilia schreef:
    Sorry, ik kom niet verder dan 16 and pregnant en in mijn ogen is wat hier staat wel een standaard pregnancy verhaal.


    Oke


    The Fairytale Happened

    Oh no, not again. Ik dacht dat die tijd wel zo'n beetje over was. Hoopte, eerlijk gezegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat is iedereen weer aardig vandaag


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    Wat is iedereen weer aardig vandaag

    Dat was gisteren, vandaag zijn we wél aardig (ik toch :Y))
    Ik begrijp wel dat sommigen een Pregnant Story van 1D niet origineel vinden, maar ze heeft dat toch wel heel erg duidelijk in de titel gezegd. Bovendien is ze hier op ziek naar een titel, niet naar de mening van anderen.
    Mag ik even vragen: wie is de vader? Ik neem aan dat je Zayn Malik bedoelt? Of wie dan?
    Heb je taalvoorkeuren voor de titels?
    Ik zou zeggen:
    -Bad boy, bad child? ~ [naam van de jongen uit 1D die de vader is]
    -The girl that loves the dark boy.
    -Babybellys and bad choices
    GB/PB maar!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    - Best Baby Ever / Best Love Ever
    - Little bruises, little lovers
    - Up all night 'cause the baby is cryin'
    - By the way, I'm pregnant
    - Transformation


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    - Best Baby Ever / Best Love Ever
    - Little bruises, little lovers
    - Up all night 'cause the baby is cryin'
    - By the way, I'm pregnant
    - Transformation


    die derde ahah die is echt leuk

    uhmmm
    / Goodbye Badboy Hello Daddy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Filettino schreef:
    - Best Baby Ever / Best Love Ever
    - Little bruises, little lovers
    - Up all night 'cause the baby is cryin'
    - By the way, I'm pregnant
    - Transformation


    Ik vind die tweede wel mooi :)
    En die 3e is echt grappig :')
    Ik ga eens kijken welke het beste bij het verhaal past


    The Fairytale Happened

    Pregnancy is not FUN
    En dan een zwangerschap beschrijven waarin het meisje echt continu chagrijnig is en last heeft van ongemakkelijke zwangerschapskwaaltjes. Dat is nog eens origineel.


    Life is hard and then we die

    Appa schreef:
    Oh no, not again. Ik dacht dat die tijd wel zo'n beetje over was. Hoopte, eerlijk gezegd.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    PUKKELxDING schreef:
    Pregnancy is not FUN
    En dan een zwangerschap beschrijven waarin het meisje echt continu chagrijnig is en last heeft van ongemakkelijke zwangerschapskwaaltjes. Dat is nog eens origineel.


    Ben ook niet van plan om het als een droomwereldje af te beelden. Als je onverwacht zwanger wordt dan mag je dat best wel zwaar kut noemen. Al helemaal als je er in je uppie voor staat...
    Maar trust me het wordt geen standaard zwangerschapsverhaal. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik kom er wel

    Nou eerst die titel nog bedenken/kiezen haha


    The Fairytale Happened