• jaa ,ash heeft duss een geldprobleempje ><
    Kijk , ash gaat vandaag duss eerst smiddags naar de stad heel sexxy,, en dan gaat ze alleen energy drink kopen,, en daar heeft ash nogwel money voor ^^ wnt in de stad doe ik tog niks anders dan rondhangen en energy drink drinken dusxd maar nu komt het: ik gaa vanafond duss ook nog naar de kermis met mijn kennisjes ,, en nu hb ik daarvoor nog maar 2 euro en 9 cent als ik het geld van de energy drink eraf trek ,, En nu kost een ritje ergens in duss 2,50 :X Aaron (mijn kennisje) heeft wel gezegt dat hij het dan voor mij betaald , najaa soort van wnt we saten soo op msn en toen sei ik maar dan moet je wel vor mij betalen en toen sei hij : Als je heel lief bent.. maar duss ,, Als hij niet voor mij gaat betalen hb ik duss gwn geen geld op de kermis >< weetje hoe lullig ,, ik haat geld man >< wie weet hoe ik vanafond nog aan money kan komen xD??


    Crack a bottle

    bedelen op straat of zoek naar een mondharmonika en ga wat riedelen. En dan leg je een bakje voor je ^^

    bedelen op straat of zoek naar een mondharmonika en ga wat riedelen. En dan leg je een bakje voor je ^^

    Jaa man >< Laat ik dat gaan doen :X


    Crack a bottle

    Ikweeet het niet =O

    ik heb ook zo vaak een geld probleem, dus ook toenn er Kermis bij ons was O.o
    Tja toen had ik dus gewoon keiharde PECH!
    Toevallig hb ik op dit moment geen geld probleem , want ben net jariggeweest, maar btw; dat geld is al op, aaan Extantions voor in me haar =DD

    xoxo'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ikweeet het niet =O

    ik heb ook zo vaak een geld probleem, dus ook toenn er Kermis bij ons was O.o
    Tja toen had ik dus gewoon keiharde PECH!
    Toevallig hb ik op dit moment geen geld probleem , want ben net jariggeweest, maar btw; dat geld is al op, aaan Extantions voor in me haar =DD

    xoxo'

    nou , dan vind ik dat aaron gwn voor mij MOET betalen haor >< en en en,, extensions sijn seaxyy ^^ maar strxx betaald hij niet vor mij ><


    Crack a bottle

    (...)
    nou , dan vind ik dat aaron gwn voor mij MOET betalen haor >< en en en,, extensions sijn seaxyy ^^ maar strxx betaald hij niet vor mij ><


    Als hij het heeft gezegd ^^
    Moet ie het ook doen! =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Als hij het heeft gezegd ^^
    Moet ie het ook doen! =D


    msn gesprek ging ongeveer soo:
    hij: je verveelt je he
    ik: ik altijd,bn levenloos :D
    hij: oh
    ik: ga je morgen mee?
    hij: waarnaatoe?
    ik: stad ^^ fseu
    hij: khad me susje beloofd dat ik nog met der naa de kermis sou gaan
    ik; dude ,dan gaak met jullie mee ^^
    hij: aah nee hea¬¬'
    ik: Aah jaa hea ¬¬' ik ook van jou
    hij: ^^
    ik: maar dan moet je wel voor mij betalen
    hij: mischien
    ik: dan krijg je een knufffel
    hij: ah ,als jeheel lief bent
    ik : ^^ jeej
    hij: maar ik moet gaan doeii
    ik: baaii

    nou ,het gesprekk was wel langer en anders maar hier kwam het op neer XD


    Crack a bottle

    Vraag je ouders of ze je willen sponsoren. Voor het goede doel, armoedebestrijding. (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Vraag je ouders of ze je willen sponsoren. Voor het goede doel, armoedebestrijding. (Y)


    Al gedaan xd maar me pa segt : hb self ook geen geld meer en me ma segt: jaa ik bn ook blut XD


    Crack a bottle

    Neem een flesje water/frisdrank van thuis mee ipv van een energy drink blikje kopen :]


    Mew <3