• Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben hoe de verhoudingen hier op Q zijn. Klik hier om de poll in te vullen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom niet? Niet flauw bedoeld, ik ben gewoon benieuwd. ^^

    Ik weet niet, gewoon omdat ik de pairings uit de films en boeken graag zo wil houden. Ik lees dan ook bijna geen slash, omdat ik het om te lezen ook niet fijn vind. Ik lees geen One Direction maar als ik het al doe, dan is het sowieso nooit een bromance. Het is niet dat ik iets heb tegen homoseksuelen heb want dat heb ik beslist niet, maar ik lees er niet graag over. En ik ship ook echt nooit slash pairings. Dus... Ja, vandaar. En daarbij zit mijn pairing Draco/Luna gewoon echt te diep geworteld. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Hmm, in HP heb ik geen slash ship. Ik ship enkel Romione. :')

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 17:30 ]


    Take me to wonderland

    Drarry and Dramoine Of course


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Ik weet niet, gewoon omdat ik de pairings uit de films en boeken graag zo wil houden. Ik lees dan ook bijna geen slash, omdat ik het om te lezen ook niet fijn vind. Ik lees geen One Direction maar als ik het al doe, dan is het sowieso nooit een bromance. Het is niet dat ik iets heb tegen homoseksuelen heb want dat heb ik beslist niet, maar ik lees er niet graag over. En ik ship ook echt nooit slash pairings. Dus... Ja, vandaar. En daarbij zit mijn pairing Draco/Luna gewoon echt te diep geworteld. :Y)


    Ach ja, dat kan natuurlijk. In HP zitten geen homoseksuele koppels, dus als je alles canon wilt houden kun je eigenlijk sowieso al geen slash lezen. Al is één bepaald ship zoals Draco/Luna in theorie natuurlijk geen reden om niet toch andere dingen te kunnen shippen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ach ja, dat kan natuurlijk. In HP zitten geen homoseksuele koppels, dus als je alles canon wilt houden kun je eigenlijk sowieso al geen slash lezen. Al is één bepaald ship zoals Draco/Luna in theorie natuurlijk geen reden om niet toch andere dingen te kunnen shippen. (:



    Sommige hetero ships kloppen ook longs geen kanten. Voldemort moet toch eerst liefde kennen voor hij kan aanpappen met bellatrix:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Square schreef:
    Ach ja, dat kan natuurlijk. In HP zitten geen homoseksuele koppels, dus als je alles canon wilt houden kun je eigenlijk sowieso al geen slash lezen. Al is één bepaald ship zoals Draco/Luna in theorie natuurlijk geen reden om niet toch andere dingen te kunnen shippen. (:

    Ja, ik ship heel veel onmogelijke dingen hoor. Maar vrijwel nooit slash, eigenlijk. Ik vind het overigens niet erg andere mensen het wel doen hoor, ik vind het juist leuk om andermans ships te weten en te kennen. (;


    Chaos is a ladder.

    Martenvilijn schreef:
    (...)


    Sommige hetero ships kloppen ook longs geen kanten. Voldemort moet toch eerst liefde kennen voor hij kan aanpappen met bellatrix:'D


    Dat komt gewoon doordat iedereen met iedereen samen wordt gegooid in het HP fandom. Het is niet zo verrassend dat daar ook wat vreemde ships uitkomen, slash of het. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan