• Hey!
    Ik heb nu al een aantal dagen verschrikkelijke pijn aan mijn rug. Dit heb ik normaal nooit. Alleen als ik mijn menstruatie heb, maar dat heb ik nu niet.
    Ik heb ook geen verkeerde beweging gemaakt met het sporten, of iets anders waardoor ik mijn rug zou kunnen overbelasten. Nu weet ik wel dat jullie geen dokters zijn, maar misschien heeft iemand het zelfde gehad, of weet iemand misschien wat het is?!
    Alvast bedankt.
    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Misschien een tijd lang in een verkeerde houding gezeten?


    Your make-up is terrible

    Misschien heb je een keer verkeerd gelegen tijdens het slapen?
    Ik heb dat wel eens gehad namelijk, dat ik wakker werd en er iets gewoon heel erg pijn deed een paar dagen lang. Daarna was het wel over.

    Draculea schreef:
    Misschien heb je een keer verkeerd gelegen tijdens het slapen?
    Ik heb dat wel eens gehad namelijk, dat ik wakker werd en er iets gewoon heel erg pijn deed een paar dagen lang. Daarna was het wel over.


    Dat zal 't misschien wel zijn, weet je toevallig wat ik hieraan zou kunnen doen? Vrij weinig denk ik.


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Dat zal 't misschien wel zijn, weet je toevallig wat ik hieraan zou kunnen doen? Vrij weinig denk ik.

    Nee, geen idee, sorry.
    Wat ik wel één keer had, is dat mijn matras aan vervanging toe was. Want het bleek dat ik een keer flinke rugpijn kreeg doordat dat ding nog van mijn kindertijd afstamde. :')

    Je kan je rug laten masseren?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Misschien inderaad een keer verkeerd gelegen hebben met slapen. Als ke er last van blijft houden doe ik er even mee naar de huisarts gaan.
    Ik heb zelf ook last van m'n rug, maar dan voornamelijk als ik te lang stil moet staan. Komt omdat ik een holle rug heb.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    misschien verkeerd gelegen tijdens het slapen of groeipijn..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Waar zit het in je rug? Als ik namelijk last heb van mijn longen, heb ik vaak rugpijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grindelwald schreef:
    Waar zit het in je rug? Als ik namelijk last heb van mijn longen, heb ik vaak rugpijn.


    In mijn onderrug, en ik voel het voornamelijk als ik opeens weer opsta, na enige tijd zitten, en als ik moet bukken.


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik heb 't al 4 jaar lang, 24/7! Ik slik dan ook hele zware pijnstillers, maar ik denk in jouw geval dat je gewoon verkeerd hebt gelegen of per ongeluk een spiertje verrekt, is zo gebeurd zonder dat je het door hebt!
    Wat ter ontspanning van je rug goed helpt, is op de platte grond liggen en je benen dan op iets leggen waardoor je dit effect krijgt '--___' Dat korte stukje zijn je benen die in die hoek liggen. Dus je moet ze op iets neerleggen. Zo ontspan je je rug. Dit is het enige advies wat ik in al m'n ziekenhuisbezoeken heb gekregen, dat ook echt even ter ontspanning werkt!


    To infinity and beyond •

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    In mijn onderrug, en ik voel het voornamelijk als ik opeens weer opsta, na enige tijd zitten, en als ik moet bukken.


    Nou, dan heb je vast geen longklachten... Ik denk dan toch dat je verkeerd hebt gezeten of jezelf een verkeerde houding hebt aangeleerd, want dat heb ik ook.
    Als het langer aanhoudt, kan je beter naar de huisarts gaan. Verder zou ik, als ik jou was, erop letten hoe je zit en bukt. Door je knieën is altijd beter.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Demitria schreef:
    Ik heb 't al 4 jaar lang, 24/7! Ik slik dan ook hele zware pijnstillers, maar ik denk in jouw geval dat je gewoon verkeerd hebt gelegen of per ongeluk een spiertje verrekt, is zo gebeurd zonder dat je het door hebt!
    Wat ter ontspanning van je rug goed helpt, is op de platte grond liggen en je benen dan op iets leggen waardoor je dit effect krijgt '--___' Dat korte stukje zijn je benen die in die hoek liggen. Dus je moet ze op iets neerleggen. Zo ontspan je je rug. Dit is het enige advies wat ik in al m'n ziekenhuisbezoeken heb gekregen, dat ook echt even ter ontspanning werkt!


    Ik zal het proberen! Jij veel beterschap met je rug. Ik mag dan eigenlijk niet klagen!


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ik zal het proberen! Jij veel beterschap met je rug. Ik mag dan eigenlijk niet klagen!


    Het zal super vreemd liggen, maar het is een 'natuurlijke houding' voor je rug en geloof me; ik heb in de vreemdste houdingen gelegen hahaha. Maar ik snap wel dat je 'klaagt' hoor, als je nooit zoiets hebt dan vind je 't super vervelend. Ik ben niets anders gewend!


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Het zal super vreemd liggen, maar het is een 'natuurlijke houding' voor je rug en geloof me; ik heb in de vreemdste houdingen gelegen hahaha. Maar ik snap wel dat je 'klaagt' hoor, als je nooit zoiets hebt dan vind je 't super vervelend. Ik ben niets anders gewend!


    Hoe komt het bij jou dan, dat je zo'n pijn aan je rug hebt?


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hoe komt het bij jou dan, dat je zo'n pijn aan je rug hebt?


    Als ik dat eens wist.. Ik heb door de jaren heen verschillende onderzoeken gehad waarbij kanker & reuma zijn uitgesloten - gelukkig. Maar meer doen ze er niet mee. Gewoon pijnstillers slikken en fysio. Maar na 3 jaar fysio ben ik ermee gestopt, kostte alleen maar een hoop geld. Dus ik weet 't niet...


    To infinity and beyond •